Toba purpurie

Adicatalea e vorba de doua chestiuni, anume o toba si niste cartofi, adica astia:

Slide4

Cum ar veni am fost de doua ori in Mega, la prima ora doar dupa lapte (si nu pentru ca nu s-ar gasi mai aproape, dar aveam drum incolo). Ma benoclez la cosul cu reduceri, stupoare, gol. Asa ceva nu se face! Si cum imi clateam ochiul zaresc acesti minunati mini-tuberculi.

Slide5

Tot zarisem pe net cartofii astia mov, imi ramasesera in minte si niste gnocchi faini facuti cu ei. In cazul nostru nu se pune, pentru ca sunt foarte scumpi, cam 11 lei kila. Si sunt si foarte mici, am luat din curiozitate 3 bucati cam cat o bricheta, sa vaz ce e cu aratarile astea. I-am spalat si i-am mangaiat si le-am pus gand rau.

Slide6

Festin, unul o sa il prajesc, altul il voi fierbe si pe cel de-al treilea il ingrop sa vad daca face alti cartofi mici.

Cam 100g au toti trei mititeii. Tocmai vorbeam cu o prietena care e in Peru, tot dand pe net peste cartofii astia voiam sa o rog sa imi aduca si mie unul, ca sunt foarte trendy si fancy si iaca, imi cazura in mana taman la colt de strada. Zice pe net ca sunt foarte sanatosi (tot ce e flendy e musai si sanatos) si ca sunt bogati in antioxidanti. La cat costa ma indoiesc ca voi afla pe pielea mea daca asa este dar de testat e musai.

Slide7

Amu despre toba vietii, ca am mai facut si al doilea drum la Mega, sa ma vad cu cineva sa imi dea ceva (bun) si am reintrat, nu imi venea sa cred ca acel cos magic era gol la prima ora. Amu era plin si ce credeti ca gasesc:

Slide4

Mai gasisem pe net la megatraducerile celor care vor cu tot dinadinsul sa scrie in engleza desi nu cunosc aceasta limba stranie si grea (doh) „home made drum”. Nu sunt eu vreo profa de engleza, am mari lacune, scriu mereu gresit, vezi trandy sau allways si nu numai, dar … s-a inventat google mai. Cand faci ceva public, prietenul gogu ne ajuta, putem verifica denumiri, expresii, ingrediente, ca altfel, vorba cuiva, ajungem sa punem malai in loc de amidon in sosuri.

Nu ma refer aici la gogu translate, sau ma rog, poate tocmai la el, ca multi au impresia ca ala chiar stie ce spune. Nu stie, ca ne mai distram intr-o vreme cu el, daca mai tineti minte. Ma refer la faptul ca poti introduce o fraza, un termen, daca dislexia e mare se poate recurge si la gogu ala in imagini, deci dragii mei megaimagisti si cobloggeri, toba in limba engleza, oricat de ciudat ar parea, nu se numeste ea „drum”, home made sau ba.

Oricat de hilar ar parea (am intalnit termenul de mult, pe un site misto, sarbaincaruta) toba noastra se numeste, cheama si striga in engleza cu termenul de: head cheese (sau hog head cheese). Chiar daca nu contine branza, oricum e mai bine sa ti se dea sa mananci branza decat toba mare (basul si cu toba mare).

De final, o gustarica din cosul cu miracole, alea la jumatate de pret (si cand spun gustarica, da, portie de papusi). Am gasit niste carnati (da, stiu, e-uri) foarte gustosi, cabanos cica si fasole gata batuta, mai aveam jumatate de borcan de muraturi si niste ceapa prajita de la Lidl. Si asta este. SI este buna.

Slide5

Se preconizeaza o zi frumoasa si calma, ceea ce va doresc si domniilor voastre. rororo

Lasă un răspuns

