Vedere de weekend

Noroc ca mi-a amintit Kadia, imi tin promisiunea facuta mie de a trimite vederea saptamanala, saptamana asta merge la forfecutsa.

Slide1

In anumite localitati, cum ar fi Brasovul, Constanta sau Sarzana, in acest caz, am cate o casa de suflet pe care o fotografiez, nu conteaza cum. In cazul acesta vederea i-o trimit forfecutsei din Sarzana, e cu schepsis, poate o inspira sau o arata vreunui arhitect. Da, e chiar o casa de om, in care locuieste o familie, intr-unul din turnurile orasului inconjurata de un sant, pe vremuri de aparare, actualmente gradina.

Prima oara cand am vazut-o (pe ea, pe casa asta), am vrut sa o vizitez, ca pe cetate sau muzeu (si in Massa intr-unul din multele castele ale lui Malaspina mai locuieste un mostenitor, fain foc si acolo), m-a lua nu mai stiu cine: ai inebunit, te duci peste oameni in casa?

Deci draga forfecico, aista casa ti-o trimit din deplasare sa iti serveasca de model, cu mesajul de rigoare, ca nu se stie cand prinde bine o camera in plus pentru prieteni 😀

ps: „casuta mea” din alt unghi, ca sa se vada bine.

Slide2

Ce nu se vede e ca e la inaltime, ma rog, dar sper ca forfeceaua a prins ideea.

rororo

Lasă un răspuns

