Animale rad in soare argintii

Bai cald, cald, cald. Brusc. Omor la macelarie, lumea cumpara carne ca sa stea la gratare pe cand eu ma topeam. Mi-am facut un autoportret …

Slide1

Initial voiam sa comentez postul ala cu despaduceherea primavaratica, mi-a placut mult (cel de la easy peasy) dar ea scrie asa frumos si mie imi vin numai chestii buruienoase in minte. A fost o zi mai ciudata, am intalnit niste oameni, viitori colegi cu mine timp de patru luni … ciudat. Daca mi se par din alta lume, apai ma gandesc cum le par eu lor. Citind articolul cu monstruletul din mine (raportat la cele scrise pe blogul sus mentionat) realizez din ce lumi diferite facem parte, desi impartim acelasi aer.

Cu toate ca se vor da niste diplome si atestate, multi nu ar intelege nici un sfert din cele scrise acolo. Eu ma gandeam ca unele nu mi se aplica (da, ala cu „inconjoara-te cu oameni misto”, eu nu ii gasesc, nu ii vad, e alta lume, cat despre despaducherea de cei mancatori de suflete, s-au dus de primavara trecuta in drumul lor.

E mai usor sa fii mai singur decat plin de gasti si grupuri care iti trag tot timpul, nervii si, daca ai, banii.

De aruncat de prin frigider, nu am ce, filosofia mea e impamantenita de mult, nu iau ce nu consum, daca primesc si nu imi trebuie dau mai departe, ce da semne a sta prea mult prin frigider se congeleaza si se transforma.

La capitolul miscare stau binisor de cand cu catzaua asta cu inconstienta urinara, trepte de cateva ori bune pe zi, plus drumuri macar pana la ghena, in pas vioi. Plus ca unde am treaba sunt de urcat is coborat trei etaje, pentru fumatori, mai des, fireste. Mic dejun iau de la 19 ani de cand am avut primul loc de munca si prima intalnire cu ulcerul, check.

Analize am pe an mai multe decat ar trebui sa aiba cineva din alimentatia publica. Check si aia.

De dormit dorm lemn, ca puiul, cu intreruperi de pisare nocturna a cainelui. Care se pun la miscare, deci double check.

La aia cu munca, declin. Munca degradeaza. Munca din pasiune, nu, pasiunea nu inseamna orice. E si chestie de varsta, pana pe la 30 – 35 mai merge cu rupt gura targului in doua, terase si grupuri mari de prieteni din toate colturile lumii, prefacuti a fi interesati de personalitatea uimitoare de care debordezi.

Dupa aia parca e mai buna linistea si nu mai cauti prietenii aia care sa rada ca tantalaii ca sa te faca sa te simti vivace, din contra, cred ca trebuie sa te inconjori cu oamenii cu cele mai mari probleme si defecte, macar ca ale tale. Si sa vezi daca poti sa placi pe cineva exact asa cum este.

Cei de rad doar daca le arati degetul si se imbraca vesel si colorat ori isi atarna gablonturi color ca sa miroasa a primavara urmele pe care le lasa, nu imi mai plac.

Apropos de varsta, nu a stat la poze, atata am putut, atata am facut, va prezint cainele matusalemic. Sper, odata, sa ii trag si un portret, moaca aia merita sa apara pe net.

Slide1

Varsta nu i-o mai stim, a avut serii intregi de pui, acum e imbracata bine, cand era mai tinerica nu avea fir de par pe ea, a avut toate bolile posibile si imposibile, are ochii rosii, dinti canci, dar traieste, latra, alearga, asta o sa traiasca mai mutl decat plopii din cartier.

Ce mananca si pe unde doarme, cum arata, totul, dovedeste ca importanta e dorinta de viata, restul e fas partz. Bine, asta invatasem si de la Casi, dar matusalemica asta bate filmul.

Slide2

Un portret ar fi facut toti banii, poate intr-o zi cu mai putin soare. Soare enervant si cah.

Bogdano, sa imi amintesti sa te invat ceva despre semipreparatele tale (hihi, tehnologic vorbind, da?).

am scris deamboulea ce mi-a troznit in taste ca aveam chef sa va arat ce frumosi bursuci inca stiu sa fac si pentru ca nu imi antrenasem azi degetele pe taste, am scris numai de mana.

rororo

Lasă un răspuns

