Mic dejun colorat – din spatele usilor deschise

Acum sa revenim la oile noastre, tare greu imi e sa scriu reteta de concurs, de doua ori m-am ridicat sa verific ce gramaj are conserva aia, bine ca nu trebuie cantarit oul si poti scrie asa: ou.

E vorba de mic dejun colorat pentru concursul Bonduelle de la Teo.

Treaba sta in halul urmator, premiile, cel de la Teo si de la Laurentia, sunt misto si destul de valoroase, adica mi-ar acoperi niste cursuri pe care vreau sa le fac, deci am bagat. Mai ales ca era simplu, cum ziceam, fara share, like, blabla. Ce o fi, o fi.

Faza e ca initial am vrut sa prezint in prim plan reteta altfel, mai serios, nu asa, cu pestisori in acvariu si atata. Adica o vem in plan pe aia dar si una „de oameni mari”. Care mi-a iesit cam asa …

Slide1

Ba, pusesem si hartiuta pana am realizat …

Slide2

… ca nu a fost cu mine zeul oamenilor mari. In afara de patanii cu nenorocita de omleta si pacatosul de orez, oricat am sucit poza, tot a tablou nesuprarealist (a se citi boratura) arata.

Asa ca am ramas la neseriosul pestisor.

Pai sa vedeti. Pentru farfuria serioasa am pus la copt intr-o forma bine unsa compozitia de omleta. Nu e ca nu am mai facut omlete pufoase la cuptor, ei bine, asta avu ceva cu mine.

Si pestisorul a facut figuri, siliconul ma-sii nu lasa pestele sa iasa, free willy, free willy, ii strigai, pana la urma am decupat cu cutitul.

Iaca omleta in frma, atara bine si coapta.

Slide8

Pe deasupra, sa o ia toate bolile lumii daca vreo metoda a vrut sa o dezlipeasca, puteam sa ng forma cu faina, sigur, dar pana mea, cica e antiaderenta, ii pusesem unt, nimica neicusorule, m-au enervat si ea si pestele.

Slide9

Deci am mai scapat de doua ustensile din bucatarie (ca la din astea nu ma incurc, odata dau cu ele la ghena, ca poate uit si repet necazul). Mai ramasese putin ou cu legume, le-am pus anarhic in tigaie, zic oi drege io ceva, aranjament, chestii. Pun si orezul intr-o forma mica de ceramica, sa il scot apoi frumos, ca aia clar, iese, orez, amidon, canci.

A iesit si ala numai jumatate, am incercat sa maschez faptul ca e doar jumatate cu faldurile omletei, frumoase, ciuciu, tot a boratura arata.

Slide10

Am renuntat si m-am pus pe mancat din ce ramasese, eu si casi.

Stiam ca o sa am mari probleme daca o sa ingurgitez cruditati as aca in final, am facut doua caserole pentru ai cu matze normale. Am trantit o salata (necondimentata, o pastrez asa pana cand o sa o pun langa oua si carnati, na). Orezul e bun si rece, e la ciuguleala.

Mini-omleta pentru farfuria de „oameni mari” am topit-o eu si patrupeda. Totul a durat putin, atat executia preparatului de concurs cat si reducerea la forma umana a bucatariei.

Slide11

Si, cum nu apucasem sa fac nimica pentru diseara, ce credeti ca au mancat cei care nu m-au vazut in plin elan creator de dezastre?

Sarmale.

Slide12

Din proviziile lunii martie, recoapte la cuptor, adica decongelate si recoapte, cum ar veni, legume, legume, dar tot vorba veche cu „nu e pasare ca porcul” si „facem vara sanie si iarna car” functioneaza.

Sper sa nu afecteze mareata mea participare la concurs faptul ca am dezvaluit separat ce si cum s-a intamplat si sa aiba o sansa pestisorul de aur 😀

rororo

5 gânduri despre &8222;Mic dejun colorat – din spatele usilor deschise&8221;

Lasă un răspuns

