Supa de pui cu multe legume si tortellini

Nu pot sa spun ca va propun neaparat o reteta, e din seria: ce mananca fetili. Adica eu si catzaua care suntem la un soi de regim. Si pentru ca am avut cateva din alea si cateva din celelalte am trantit o supa simpla si foarte buna, plina (cred) de vitamine, desi multe se distrug la temperaturi cat de cat inalte, putem totusi sa spunem ca e o supa vitaminizata, vitaminoasa, vitamini … ptiu ca ma pierd, nu mai stiu cum se zice … vitaminoasa, asa, ciocolatos, vitaminos. Desi ar merge si vitaminizatoare ca am citit odata de o mancare postitoare. Ma rog, supa buna.

Slide1

Mai intai am pus la fiert niste spate de pui, partea aia dinspre gat, nu are spre deloc grasime. Si pe langa, am trantit asa: ceapa, morcov, telina, pastarnac, fasole verde, broccoli (am fiert si un cartof dulce tot in zeama asta, sa il fac supa-crema sau piure), cozi de patrunjel, ardei gras (am congelat o tona asta toamna).

Slide1

Separat am inabusit in putin ulei de masline ceapa verde, morcov, dovlecel, ardei iute si ce a mai ramas dintr-o gulie, ca pe masura ce o taiam redescopeream magia combinatiei de gulie cu telemea.

Slide2

Am facut marea unire a tuturor legumelor si supei si am pus si pasta de tomate, nu de alta, dar imi ramasese de la pizza cu ton destul de putina, sa nu o mai dau de colo-colo.

Am fiert si tortellini in supa strecurata de carne si legumele taiate mare si am dres in farfurie cu parmezan si niste patrunjel cam ofilit.

Slide2

Apropos, cand rad parmezan numai la o portie, am o razatoare minune (initial o pozasem de parea undeva departe), mica si rea. Am crezut ca face misto de mine cine mi-a dat-o sau ca e magnet de frigider, dar nu e, e o mini-mini-mini razatoare foarte buna.

Slide3

A, da, tortellini sunt din aia proaspeti de la mega. Proaspeti atunci cand i-am congelat, acum proaspat scosi de la gheata, umpluti cu hribi (porcini, funghi maica), foarte buni.

Stiu ca nu e mare reteta, dar e buna si e, cum ii zice, healthy, o sa facem si ceva hearty food, pandesc o revenire in forta a unor slanguri internaute, ONOZ, ONOZ, moda revine, pacat ca nu e si dictionar de abrevieri din slangul internaut romanesc, ce PLN, ca sunt destule WTF. IAODI va doresc rororo SAMD (cofi mai stia unele pe care nu le stiam eu).

3 gânduri despre &8222;Supa de pui cu multe legume si tortellini&8221;

Lasă un răspuns

