Pizza ordinara

De ce ordinara? De lene si din cauza ingredientelor care nu sunt ca la o pizza „adevarata”.

Slide1

Adica am folosit ciuperci la conserva (chit ca astea de la Bonduelle chiar sunt bune, foarte bune, dar stiti ca la obraz subtire nu se pune), nu am facut sos ci am puss ketchup de la heinz (de lene), am ucis niste carnati vanduti ca „plescoi” am uitat de cine facuti, care vag aduc a oltenesti, dar nu au nici o legatura cu respectivii carnati din zona Buzaului.

Aluatul e tot de pave, de la Auchan.

Slide1

Bine, as fi putut sa va mint frumos cu privire la ingrediente, dar ce rost are. Si pizza asta, asa spre junk, ordinara cum e, mie mi-a placut. Mai ales ca am incercat sa o invart ca meseriasii, am reusit vag, desi mai aveam putin si o faceam scufie Casandrei, a iesit complet neregulata, are tzutzumi.

Slide2

Sincer, sincer, poate nu am eu gusturile cele mai fine, mi-a placut. Mult. Sau imi era foame, mai stii. Acum imi pare rau la cum arata ca nu i-am zis „pizza rustica” si nu am cladit un soi de articol sfatuicios in care va invat cum se trage linie la foaia de dictando, ca vad ca e la moda, plin de sfatuitori care ne invata si din ce parte se incepe saorma. E, am gresit, la gateala viitoare, mai ales ca azi am de facut cate ceva care stiu cum incepe si nu stiu cum se va termina.

Slide3

Apropo, ieri a fost ziua de incercat a prajiturii saptamanii, de data asta am ales Trianon (tot din Auchan. si mai au). Buna, buna, nu e la fel de dulce ca duo cafea, are si ceva crocant prin ea, in rest e ceva gen mousse de ciocolata. Cam trei lei ajunge prajitura (se vand practic la kilogram).

Slide2

Cam atata, pe vremea asta oribila na, ieftinaciuni. Mai am aluat, nu stiu daca sa mai fac pizza (nu stiu nici cu ce sa mai fac piza) sau pita. Mai vedem.

rororo

Un gând despre &8222;Pizza ordinara&8221;

  1. Pingback: Penicilina gratis la Auchan | Aphextwinz's Blog

Lasă un răspuns

