Pizza cu ton

Bai si cand ziceam ca fac poze pac, pac, uite ce ma pomeni cu zburatoarea in cap, servetul ala de sters masa aterizat artistic si, cat ai zice pizza s-a si declansat aparatul. Deci asta este pizza de azi, am terminat aluatul de ieri.

Slide1

De data asta i-am acordat mai multa atentie, in sensul in care in afara de aluatul de pave cumparat de-a gata m-am indurat si de o vutie de pasta de tomate Mutti (buna si aia) si m-am gandit ca nu am mai mancat de mult pizza cu ton si ceapa rosie. Ar fi mers si niste masline, dar nu aveam.

Asadar am avut aluat, sos de pizza, ton, ceapa rosie, ardei (da, e iute nenorocitul, merge de rupe) si mozzarella aia fara gust (numai buna de pus la pizza asta, ca in general combinatia de branza cu peste nu prea ma coafeaza).

Slide1

Sosul l-am facut din pasta de tomate Mutti, oregano, ulei de masline si supa (despre care o sa va povestesc alta data).

Slide2

Am procedat ca la Chicago style pizza, am pre-copt putin aluatul, de data asta l-am intepat, am pus mozzarella, ton, ceapa, sos si felii de ardei iute. Aveti grija cand luati asa zisii ardei bulgaresti, par inofensivi, dar nu-s.

Slide3

Pe care am copt-o, eu pe ea, pe pizza. Nu am mai pus parmezan deasupra.

Slide2

E misto, cam mult sos de rosii pentru genul asta, cu ton, trebuia sa pun mai putin sau mai diluat. De retinut si de notat in agenda.

Slide4

Cat despre jivine, Bulã e nesimtit si precoc. Din prima zi s-a prins cum se iese si pe unde se intra in colivie, rar la papagali, in general trebuie tinuti la pandaimosu macar doua – trei zile. Si urmatoarea lui grija a fost sa se infiga in colectia mea de plante. Pentru ca inca e tantalau l-am recuperat (tot fuche capete in geam, inca nu s-a prins ca pe acolo nu se trece) direct de coada si l-am azvarlit in cusca, nu il mai inchid daca e asa smecher.

Slide6

Casi se prapadea de ras la vazul dezastrului cauzat de asa o jivina mica.

Slide5

Aiurea, de fapt dormea cu bolboci si da, pe picioare are noroi uscat, abia in poza am observat si eu.

Cred ca e cam gat acu pizzele pe anul asta, ca am abuzat. Trecem la paste 😀

rororo

Un gând despre &8222;Pizza cu ton&8221;

  1. Pingback: Supa de pui cu multe legume si tortellini | Aphextwinz's Blog

Lasă un răspuns

