Penicilina gratis la Auchan

Adica mancare mucegaita fix in ziua in care a fost pusa in vanzare. Culmea e ca astia scot de la raft produse care cica expira, cum ar fi telemeaua. Mai stiti prajiturile pe care vi le tot laudam? De mi-am cumparat eu ieri, am mancat jumatate si jumatate acum, cand am ajuns acasa. Cand sa pun capacul (sunt doua prjituri la cutie), prajiturica mea inflorise.

Slide1

Ma uit pe eticheta, mai ce naiba, ca ieri le-am luat.

Slide2

Eticheta in regula, ma uit pe pozele de ieri, observ un mic inceput de mucegai care nu se vedea. Astazi deja infloresc gradinile.

Slide3

Acum am mancat-o, am mancat-o, sa fie primit, antibiotic si prajitura, doi in unu, cumva inseamna ca e totusi buna daca si putregaiurile infloresc asa repede, le place.

Initial am vrut sa arunc la gunoi prajitureaua, dar m-am razgandit. Am de gand sa vad cam cum ajunge frumusete de planta crescuta cu ciucalata, mousse, nu oricum, pana in data expirarii, adica poimaine, am lasat-o la rece in ambalajul original, separat de alte alimente, fireste.

Pe langa spuma aia vad ca ii merge cel mai bine. Poate pana poimaine am deja cultura de ciuperci.

Slide4

Cine stie, poate nascocesc un nou trend, mancare ieftina, daca mai prind si vreo doi gandaci fac friptura cu ciuperci, din pacate la noi la bloc nu sunt gndaci. Dar pot fi si aricii o sursa de proteina, mai ales ca au si scobitorile atasate.

Va tin la curent cu evolutia halelii, respectiv a culturii de plante si, atenciones, benoclati-va si la marfa, nu numai la eticheta, acum nu e ca imi pare rau de trei lei, dar nu mai am prajitura si nici antibiotic nu aveam nevoie sa iau.

Azi a decedat mortal si Margaret Thatcher, o fi mancat prajituri din Auchan.

rororo

2 gânduri despre &8222;Penicilina gratis la Auchan&8221;

  1. Mucegaiul innobileaza!
    In magazine trebuie mare atentie la ce cumperi, o parte din vina e a lor dar o parte din vina e si a clientilor. De foarte multe ori am vazut produse perisabile parasite aiurea, unt la jucarii, inghetata la electrocasinice… angajatii fac „greseala” si le pun inapoi, dupa un timp, destul ca sa devina bombe alimentare.

  2. Aia cu jaful facut de clienti e omniprezent, mai ales cand incepe marea inghesuiala de dinaintea sarbatorilor crestine, prin care crestinismul intelege a sarbatori calcandu-se pe cap la cumparaturi cu catel si cu purcel.

    Lipsa de educatie, daca vede ca nu ii mai trebuie ceva (sau a gasit alt substitut), clientul in loc sa puna pe furis pestele proaspat langa pixuri, poate foarte ine sa il lase la casa de marcat de unde se iau frumusel marfurile si, in functie de starea lor (daca respectivul client ar proceda normal starea marfurilor ar fi buna) sunt duse la locurile lor.

    In cazul prajiturii nu e cazul, e clar ca ori una din materiile prime era alterata sau, au schimbat ambalajul cu eticheta.

    Nu vom afla pentru ca am aruncat prajitura test, o luase razna, mi-a fost frica sa nu faca picioare si sa plece.

Lasă un răspuns

