Un concurs foarte serios si o scurta poveste

Incepem cu concursul, ca povestea trebuie sa o rememorez sa iasa cat mai aproape de adevar, stiu ca o sa spuneti ca e fabulatie pe alocuri, nu, nu e.

Concursul consta in gasirea unui nume pentru o pasare nebuna de circa doua luni de zile, de sex masculin (crede el) care imparte, sper, colivia cu Mozzarella.

Premiul va fi un desen facut de mine, puteti participa de oriunde ca il pozez si il pun aici, cu dedicatie castigatorului. Juriul voi fi eu, nu am inspiratie la nume in asa o zi gri, deci va rog sa spuneti ce va trazneste prin minte, pentru ca altfel o sa il cheme Bulã.

Impricinatul inca nebotezat:

Slide1

Multumesc pentru orice ajutor, in continuare, dragi copii sa va spun o poveste.

Drept e ca mi sa parut mie ca va fi ziua ciudata, mai intai ca nu am dormit aproape deloc, dar cu ambitie de PTAP-ist am zis bah, duc cainele in parc. Sa invat potaia sa nu se mai ia dupa alergatori si biciclete plus alte trotinete, ca nu toti copiii ne cunosc si nu am chef de scandal cu toate vecinele din zona.

Zis si facut, imbarc potaia in mercedesul meu (hihi). Vorba vine, pasul unu al intamplarilor s-a facut brusc, imi aparu in cale un popa (se stie ca preotii, daca nu te tragi de … stiti voi, poarta ghinion toata ziua). Popa ca popa, dar avea si mana in gips. Ghips. Nu vreau sa ma gandesc de ce.

Indeplinesc ritualul, duc potaia spre jaguarul meu plin de gainatzi si ii zic, ca de obicei sus. unde sus inseamna sa se urce in pusca mea pe bancheta si pe patura ei. A sarit direct pe BMW-ul vecinului. (aci nu e caterinca, ala chiar are un BMW 525)

Sa lesin, ma uit la geam (vecinul e categoria grea, fost politai, neam cu alt vecin, categoria supergrea, gardian la Jilava, deci de respectat, da?), nu se trezisera nici unul. Nici cel cu BMW-ul (posesor de caine numit Pufu, daca il mai tineti minte) nici restul. Am sters cu maneca urmele de gheare si am taiat-o in parc.

Mi-am luat golgoaze ca sa recompensez potaia de fiecare nealergare dupa bicle si fugareti.

Nici nu intru bine in respectivul IOR ca o doamna cu o doamna in dotare (fiica adica) imi spune: aveti grija ca va amendeaza. Aoleu, pai di ce? Ca nu are cainele botnita. Ei nu zau. Mai vorbim, ne imprietenim, duduia si copila nutreau o pasiune pentru fauna urbana asa ca am avut subiecte: ciorile, pescarusii si aricii au fost un subiect comun de dezbatut.

Zice nu mergeti pe partea cealalta a lacului, ca e un grup de politai care amendeaza toti posesorii de caini. Ei nu, pe bune? In IOR care e parcul cainilor, biciclistilor, rolerilor si plozilor de cand ma stiu? Ma pusei la ambitie, am repetat cu Casi miscarile strategice (sezi la semn si dat caraba model heil hitler la ridicat unghia de la deget).

Pe drum fauna normala, majoritatea posesori ma atentioneaza sa schimb directia (deja imi pusesem ambitz), o duduie cu plod ma enerveaza si mai tare, Casi isi vedea de mirosit chistoace si aia zghiera: sa nu latre cainele ca imi sperie copilu. Na, zic, alta nefe de dimineatza, cainele era undeva departe, ii zic duamna cearta-te matale cu posesorii de caini bagabontzi care fac rondul de dimineata.

Ma apropii de politie, vreme gri, eu pusa pe sotii (nu stiu ce e cu oamenii in ziua de azi, daca zambesti si vorbesti amabil se uita toti la tine ca la un puscarias de drept comun).

Slide2

Slide3

Slide4

De la distanta aplic stratagema cu dresajul la milimetru (atata stie si ea, dar pun botul fraierii). Erau cam cinci sase, plus unul in avantgarda, toti cu caiete de amenzi, plus o militianca, daca nu ati observat, va spun eu, s-a umplut de militience.

Nu bag mana in foc ca imi amintesc exact cuvintele, dar o sa intelegeti ideea, am martori posesorii de potai din jur, am ras si io si ei cu lacrimi.

Totul a inceput de la o alergatoare model cocofifi cu tenisi cu zwarowski, dupa ce trecusem de primul militian. Se intoarce si striga: da, da, cum plecati sa vedeti ca toti ii lasa din lesa si ne musca. Nu parea muscata decat la cap (sau doar plictisita ca in singuratatea alergatorului de cursa lunga).

Se apropie militienii, Casandra mea sta jos frumos ignorandu-i, dansii, cu unul mai jmeker incep conversatie de militian contra cetatean (ma jur ca a fost aproape asa).

– caine, daca latri dracu te-a luat
– nu latra dom’le e educat, ce ati auzit era duduia care tropaia pe banda de biciclisti
– are botnita?
(io ma uit lung la caine)
– vad ca nu
– amenda intre si intre
– pai di ce?
– e obligatoriu
– domnu, nu ma pacaliti, acesta este un caine utilitar (mint de rup militienii), din cate stiu, numai rasele cu potential agresiv intra sub incidenta articolului (bag din burta o cifra) paragraful (aceeasi burta, alta cifra)
– pai da, da are potential
– da dom’le, dar nu e de rasa care se incadreaza, pentru ca rasa ei nu e omologata de FCI (deja aveam galerie o stapana de samoyede, una de doi maidanezi si unu de potaie mica)

galeria: da dom’le, nu e, asa e, ca nu e vreun pitbul

galeriaadvresa: da da pe mine era sa ma muste un pitbul, asa stapani asa caini (plodul galeriei adverse oracaia)

– domnu, dar tulburarea linistii publice?
– pai ati tulburat-o?
– nu io, da ma doare capu de la cat urla copchilu care da din zdranganeaua de pe tricicleta, rugati sa se circule sa putem purta o conversatie
(galeria mea, pe jos de ras)

– deci domnul politist, rasa cainelui meu (casandra impecabil de cuminte, sloi de gheata), dracula retriever, nu e omologata de federatia internationala, deci nu intra sub incidenta (nu am mai reptat numere ca le uitasem)
– alt militian, pai ce are domle mircea sandu cu cainii?
(aflai si io ca la e cu FRF)
– nu de fotbal dom’le, federatia chinologica internationala
– ete ai draq caini au si federatie acuma
– da, dar nu intra decat aia care ies in fatza la golaveraj (galeria mea pufneste usor, sa nu ma dea de gooooooooooool)

militianu sef (cred) zice:

– bine, bine, deci botnita nu e obligatorie, vad ca e legat
zic:
– da, e bolnav, cum il dezleg intra in panica si face crize de apoplexie
– au si cainii apoplexie?
– au, cum nu, trebuie sa ii injectez substanta cianurotica (nu am zis asa la fix, uitai ce am perorat, eram pe val, dar am scos ceva asemenea)
acu a fo faza a mai tare, ‘ce meletzeanu:
– da punga, punga ca sa strangeti defecatiunile, este?
– este dom’le (aveam in ambele buzunare)
– da lopata? (Bogdano, ma jur ca m-a intrebat de lopata)
– este, uitati (scot mana, o introbag in punga): dupa cum puteti vedea, caraba in punga poate tine loc de lopata, lopatica, matura si faras, daca stiti si la explicativ e la sinonime lopata cu mana, cum ar veni, daca iti dau o lopata, inseamna ca ti dau o palma, deci palma e lopata

(deja aia cu samoiedu se inecase de ras cu guma orbit)

Grupul militienilor deja plictisiti o luasera inainte, unii fumau. In IOR, cum bine stiti, este un cos de gunoi la doi pasi. Dumnealor aruncau chistoacele pe jos. Nu am zis nimic, dezaprobarile au venit de la ceilalti catelari. Ultimele cuvinte ale militianului au fost: bine, dar daca latra va amendez.

Si s-a dus. AM stat pe urma de gargara cu posesorii, in pofida paraciosilor obositi si plictisiti care isi ardeau caloriile pe asfalt, aruncand in urma resturi de mic dejun, hartii de firness si alte ambalaje.

Sigur am mai scos ceva din mine dar a fost asa un dialog scurt si abrupt ca precis am uitat una, alta.

Am vrut sa va prind si instantanee din parc, dar cu Casi in lesa, slabe sanse.

Asta e tot ce am reusit sa adun. Ratele umbla in continuare dezlegate, la fel si cainii vagabonzi.

Slide5

Slide6

Slide7

I-am dat casandrei micul dejun rupandu-mi de la gura niste ciorba de loboda si am si pozat, in sfarsit cred ca se vede culoarea de care va ziceam ieri.

Slide8

A, pe o banca era un nene cu o pisica, venise cu ea in plasa si o lasa sa pasca pe acolo, frumoasa coz pisica, a atacat un dog german. Eu propun sa se dea legi pentru botnite la pisici, pungi de gainati la ai de hranesc porumbeii si ratele si hartie igienica pentru aia care se baga in seama si mananca rahat sperand ca vr vedea cum se da o amenda.

Bai si sigur mai aveam sa va zic ceva din dialog, dar uitai toata dracia, ca a mai comis ala cateva, in afara de apoplexie si federatia lu mircea sandu. E, daca imi amintesc va spun. Nu uitati de concurs (fara rima), astept pe oricine are o idee buna, daca nu, repet, saracul va purta numele de Bulã.

rororo

26 de gânduri despre &8222;Un concurs foarte serios si o scurta poveste&8221;

  1. Credeam ca lopatã sa il cheme pe bulã 😀 😀 😀 si ca sa vezi ce bine ma trezii, cand am citit la prima vedere ma gandeam ce mniezeo ai avea cu bietul papagal sa il strangi cu mana goala ca in poezia cu gandacelul :))))

  2. vasile avui un soarec, carmen, pica, asa dor imi e de vasile, soarece de comitet. pane ca in pane profesore cu accent pe e ca in arabela? 😀

    asteptam pana maine cand ajunge lumea la munca sa o frece pe net, poate mai vin idei. e tare impatic, s-a inteles din prima cu mozzarella, e mic de varsta dar are culoarea lui napoleon, primul sotz al vaduvei mozzarella.

  3. Io cre’ca la pitpalacul tau i s-au potrivi numele de „formatia Azur” sau Generic, aia de cantau ” O fata hoinara”..ma-ntreaba lumea pe strada, de ce iubesc o vagaboanda, ei nu stiu ca inima mea bate numai pentru ea, o fata hoinara, mi-ai facut viata amara precum fumul de tigara”… sau asta i se potriveste Casiei. Mie imi place fumul de tigara. Dar poate asta i se potriveste Casiei ca si melodia cu Cenusareasa „rau m-am chinuit pana ai crescut…etc etc, pe la 15 ani incepui sa-ti faci dusmani…vin-o vin-o, tu esti viata mea”…de astea faine si vechi. Stiu ca tu speri sa ii numesti pe toti Motley Crue dar haide bre, pune si tu un nume misto, de asta de-al nostru, lasa mofturile.

  4. Da, cu accent. Eu vreau musai desenul sa il inramez, parca am mai cersit unul si tre sa intru in posesie 😀 asa ca mai vin cu variantele ponta sau mizilic 😉

  5. Pentru ca-mi esti datoare ca tata ziua te citesc si-mi consum timpul cu tine, iti zic..la pitzigoi sa-i pui numele Azur si pe Casia sa nu o mai numesti scroafa ( bine, o data sau de doua ori pe zi ai voie). Big hugs, fata, pupilici sau cum dracu’ s-o numi la voi acolo in Romania….. Da, fata ? Haide pa 🙂

  6. Floricico maica, aista imi da spre aprobare comentarii si pana le vaz io dureaza, cum sa nu te cunosc? Io-te-te la ea.
    Io speram sa nu ii zica nimeni ozzy ca e inflatie de numelel asta, depunctam cu o caricatura. Si da, Motley Crue ruleaza 😀 Bine fata, hai pa fata, te mai astept si la alte concursuri, pe asta simt in urina ca o sa il castige bigdana si nu e pe pile.

    Bogdano, nu mai avui inspiraciones pe motiv de rahaturi zilnice, dar mizilic e de belea momentan e in top. AM si o idee de tablou, fara caterinca, o sa cat la tine o poza misto cu nebuna planetei, sper s aimi si iasa, amu daca nu imi iese nu ti-o dau, da pe vremi faceam portrete de catei pe bani, da parca posa stii cu mainile astea betege amu ce o mai fi? Da io incerc. Si daca nu iese mizilic tot incerc, da e bestial.

    Pana reusim sa ne vedem la o terasa (cacuma in ea vreme) se aduna multe, viu cu valiza la tine :)))

    Chiar bai, in metrou e voie cu caini? Fedra are botnita? (asta e fara caterinca, imi zicea mama ca daca ma duc in italia in vizita cica e musai botnita si separeu la masina pt caini, altfel amenda).

  7. Cum fata, sa castige papistasha aia de Bogdana care s-o lasat de fumat si promoveaza stilul corect de a trai?!!! Nu vezi cum s-o pierdut, saraca…ii pocaita de-acu, gata! :)) Haide bre, mai fa un copchil sa ti-l botez io.

  8. lasa mah ca are si ea casa grea, lampa noo, io-te te la ea. tzar IP-urile de ras ca imi cere sa te aprob de cate ori dai din taste, lasa tunelele si revino printre noi 😀

  9. aaaaam deseeeen, aaaaaa-m deeee-seeeeen, abea astept, terasaaaaaaaaaa, sigur, sa ti-o arat pe matracuca live
    Deci are botnite, doua, una i-am luat-o cand am dus-o la festivalul penissula la targu mures ca in incinta campingului/concertelor, nu era voie cu caine fara botnita, ce chin, ce jale, voia musai sa si-o dea jos si nu facea un pas fara sa nu isi frece una peste bot cand cu o laba cand cu alta :))
    alta i-am luat-o ca se prinde lesa sub barbie si nu ii place cand tragi de ea si in concluzie nu ar mai trebui sa traga ea ca in plug, as
    flo, te puuuuuuuuuuuuuuuuuuuup

  10. IQ sau aichiu……..cum vrei ! Ca sigur are IQ mai mare decat politzaii din parc ! Si cand vei vorbi cu el o sa te umfle rasul !!!

  11. Gambino , Carlo Gambino

    Seamana?
    Si vorba ceea, linga o brinza merge si o macaroana , macaron , macaronar..ceva
    Despre desene …complimente pentru „barbat si ciine prin ploaie”

  12. bogdano. subconstientul maica 😀
    Gambino e misto (bogdano, daca pica mizilic, ramane tentativa de a o face pe fedra gigea, deci stai cula, da?)

    cosmine, geniala poza, da, seaman bine de tot cu gambino. a, da, multumesc, tocmai mazgaleala aia?? dar multumesc oricum pentru compliment.

    anushka, te surclasara momentan 🙂 mie nu imi arata a torry dar oi face si o diploma de participare la comun.

  13. deja le-am zapacit in cap pe toate, imi vine sa ii zic numai parmezan 😀
    sau pecorino.

    bogdano, rabdare si tutun (io) ca ma organizez si facem.

  14. Eu cred ca nu v-ati pus ochelarii!! Cum mai parmeza sau pecorino , tu nu vezi ca-i albastru??!! Asta-i Roquefort toata ziua!

  15. aaaaaaaa e misto si roquefort mai ales ca raposatul sotz al mozzarellei se numea napoleon, sa ramana traditia italo-franceza in familie. si gambino si mazilic is misto dar le uit in ma-sa
    creca se adjudeca roquefort daca nu mai vin alte idei. cred ca am si un desen cu o pisica, daca nu, fac (nu prea am desenat pisici)

Lasă un răspuns

