Luna aprilie

M-a amuzat luna trecuta sa vad ce am facut in anii anteriori cam in aceeasi perioada, scrisesem la luna martie. Am reefectuat adunarea, am scazut, am tras linie si am decis: a fost an de an o luna plina si cam zapacita. Nu stiu de ce.

Ce faceam in 2009, aprilie.

scrijele cu pecorino, ochiuri ingineresti, sarmale si icre, icre, icre, serbam pastele.

Slide1

zacusca de fasole, mistret in sos de vin, pilaf, paste, zemuri, salata de ton cu fasole, inca mai traia tzutzi, lalelele erau inflorite deja bine (nici acum nu-s departe), mancam la terasa la Arena, faceam misto de gudfud, balotam macroi.

Slide2

In aprilie 2010
faceam cartof d’ala, mancam salau botezat „rockerul somer” si „ciorba necko”, nu ratam sa fac sarmale, inclusiv din alea „sparte”, inca mai exista sushimania asa ca aveam soba noodles si sushi, mancam coaste cu salata de cartofi si untisor, gustam topinambur, vizitam si degustam Bucovina, mancam ciorba de perisoare.

Slide3

coaste glazurate, costite power, primeam fotografii din singapore, faceam mazare cu friganele (fara sa vreau ma repet lunar, ciudat), supa cu galusti (v-am zis) si multe gingiumingiu, primeam premii de la pansy si de la elena, pe 15 s-a dus Peter Steele, idolul masculin al unei generatii, bagam la greu supe si fasole verde (fara zemuri viata e pustiu), gateam, culmea, bulgur la tajine (si tot burgul ii ziceam), faceam clatite dulci si sarate, haleam la marele zid cu viitori fosti prieteni, inca mai avem condimente din tailanda, traia napoleon, mozzarella era pe val, faceam mancare de vinete cu dovlecei si, ei bine, da, pozam lalelele.

Slide4

Slide5

Aprilie 2011

combinam tocane si faceam mancare din tot ce aveam, pregateam calatoria de gasire a casandrei, mancam salata picanta de cartofi, facusem rost de macris, mult macris, aricii mancau melci, grataream la glina, ne jucam cu baloane, catei si pisici, drobul era de porc.

Slide6

inflorise deja liliacul, primavara de devreme sosita, puneam in functiune OZN-ul, ati ghicit, faceam muulte sarmale, inventam mancarea de frunze de ridichi, aveam jardiniera plina de ardei si plante aromatice, mancam iarasi asiatice, deci mai exista sushimania, mancam mini burgeri in cartofi, schimbam aparatul foto cu cel de azi, ardeam placintele din aluat de ber ecu ceapa, din nou aveam premii de la pansy, gasisem sare guerande, faceam branza topita de casa, snitele de porc cu bere, salata orientala cu cartofi prajiti in loc de fierti, peste marinat, supa-crema de pui cu ciuperci, vesnicul pui cu cartofi la cuptor, duceam canonul vechi pe ultimul drum, primeam cadou branzeturi si bordeaux, faceam macel cu organele porcilor de la bulgar, fierbeam oul in ceai cu sos de soia, aranjam ouale umplute ciupercute, mai executam pachetele de primavara, varza calita, MBS, cartof spiralat, zemuri cu leurda, ciuperci cu maioneza si iaurt, din nou tajine, dar de vita cu ciuperci, iarasi chiftelute de peste, cartofi cu oua, ciorba de coada de vita, mancaruri de golit frigiderul, crabi albastri, carnuri afumate, ciuperci cu smantana, stevie cu ou, faceam placinte, visam la bora bora, ma dadea la gazeta si, fireste, admiram lalele.

Slide7

Slide8

Slide9

Slide10

cam multe pentru cel mai prost an din viata mea

Si vine si aprilie 2012, bogat in poze si drumuri.

bateam europa si ratam pastele. inventam bursucii. ma bucuram de dali. da, faceam sarmale

lalelele le-am ratat anul trecut.

Slide11

Nu mai stiu unde mi-a scris un bagator de seama, da, dadeam cu euro in populatie, am ajutor de somaj mare daca am fost directoare. Mai are cineva intrebari existentiale azi?

rororo

2 gânduri despre &8222;Luna aprilie&8221;

  1. E interesanta si pentru mine, ca imi amintesc ce faceam in anii trecuti (si nu ma refer la mancare, dar cand vad pozele cu haleala imi amintesc si celelalte activitati).

Lasă un răspuns

