Voi ce ati alege?

Intrebarea poate fi considerata retorica, adica nu musai sa raspundeti, m-a intrebat pe mine cofi ieri, eu am intrebat la randul meu, anume: ce ati alege daca ar fi sa mancati toata viata acelasi fel. Am raspuns fara ezitare, cartofi prajiti cu oua si branza.

Slide1

Sigur ca au fost si isteti care au raspuns: otrava (dovada ca little minds think alike), ideea era de caterinca, doar nu ne obliga nimeni sa nu ne imbuibam zilnic cu aceleasi bunatati, faza era cum ar veni cam ce te strafulgera abrupt prin memeaca. Si pe mine asta m-a strafulgerat. Ba mai mult, in avans o oripilasem pe Bogdana spunandu-i ca as manca salata de oua, cu oua, oua pane cu maioneza, oua cu maioneza, multe oua.

Biensure ca nu e sanatos, mai ales pentru un adult cu grave probleme de anumite chestiuni (si chiar fara) sa baloteze intr-o zi tot ce scoate o gaina pe partea dorsala intr-o luna. Mai dar ieri, ce sa zic, nu ma putui abtine.

Ba mai mult, aveam si nitel ulei in tigaie, daca prajesc destul de rar, nu ma induram sa ma despart de el. Asa ca dupa atatea presiuni, am comis-o. Am prajit cartofii in stilul meu (stiti voi, ala cu nitica apa, care nu iese unora, mie imi iese si convine), am spart ouale, am pus sare si mult piper, capac, nu avem musai nevoie de sunyy up, mai ales ca se pot si amesteca ouale cu cartofii, cum fac cei de la carciuma din Gara de Nord. Mi-am amintit intr-un tarziu si am ras si telemea.

Slide2

Ba mai mult, am plusat cu o garnitura la garnitura asta, chit ca mananc rar tot din cvasimotive, da bai, facui salata. Banala de tot, ceapa verde, ridichi, miez de salata verde, otet, ulei, sare, piper.

Slide3

Din care am mancat. Din salata, ca oolelele, clar le-am angajat in toboganul tractului digestiv (nu pe toate eu, da?).

Slide4

Amu daca puteti face un efort de imaginatie (sau ne-imaginatie), puteti spune cam cu ce v-ati putea impaca sa mancati toata viata, clar ca nu e ceva serios, ca nu ar duce-o organismul saracul numai cu mufinsi, ciocolata sau ce ar manca unii si altii, ori cu oua, oua si oua, ca altii. Daca nu, ramane retorica intrebarea din titlu.

Azi, in contrapartida promit sa gatesc sanatos, chiar daca ma ajuta sau nu soarele. Desi dupa miscarea de trupe a pasarilor din areal se pare ca e de bine, gugustiucul singuraic si-a gasit jumatatea (nesimtita care imi tufleste garofitele din geam e dumneaei).

Slide1

Iar ciocanitoarea facu ceva ce eu nu am mai vazut, poate parea normal. A troznit ce a troznit in mar si pe urma s-a apucat sa caute pe jos ceva. O piatra, respectiv. Pe care a dus-o frumos la scobitura facuta, a bagat-o acolo si a inceput sa o indese folosind-o ca pe o pana sa mareasca gaura realizata. Habar nu aveam ca si ciocanitorile folosesc instrumente ajutatoare.

Slide2

Deci, dupa smne, chiar daca e doar putin verde, pare sa vina primavara, dupa tura de azi dimineata afara, nu stiu ce sa va comunic in afara de faptul ca e friiig.

rororo

18 gânduri despre &8222;Voi ce ati alege?&8221;

  1. La mine e simplu, sarmale cu carne, paine cu cartofi si vin rosu! Asta as putea manca fara stres cel mai des! Deci e chestie de caterinca sa nu-si imagineze lumea ca fac sarmale la doua zile! Dar as putea manca la doua zile!

  2. Salata de vinete cu salata de copti, telemea cu rosii sau chestii cu branhii…sanatos da?
    Bun…ma duc sa-mi iau o shaorma

  3. mmmm grea intrebare! cartofi prajiti cu smantana si cascaval sau supa de mazare cu smantana (cu multa mazare, morcovi si fara paste)

  4. Explicatia de pe wiki : Samurai-sauce – mayonnaise with harissa ( am intrebat care este cel mai picant si asta mi-a fost recomandat ).

  5. Am incercat din vreo 4-5 locuri si erau de „intensitate” diferita, probabil depinde ce reteta foloseste fiecare. Eu mananc foarte picant zilnic si la samuraiul cel mai cel la 2-3 cartofi luam o inghititura de apa ( cand am facut greseala si am baut cola mi-au dat lacrimile).

  6. Ma tot candesc de ieri si e greu tare! Cred ca chiftelel, din acelea ca la pomana, cu cartofi cruzi in ele si mult usturoi. Sau snitel de vitel. Cu cartofi, cred ca cei taranesti cu ceapa prajita si sunculita prin ei. Sau salata orientala? Ti-am spus ca e greu!! 🙂

  7. Mireloo, maica, io credeam ca sari din start cu mancare rece. Da, chiftelele alea de care zici, chiar si cu paine multa, alea imi plac si mie, chiar daca unii le considera „incorecte” sau „inmultite”.

  8. Nu am mai mancat si facut niciodata cartofi prajiti asa impreuna cu ochiurile in aceeasi tigaie, acum vad prima data asa ceva. Cat despre intrebare si eu am ramas la aceeasi „varsta” ca si tine, da, si eu asta as alege: cartofi prajiti (multi, 2 sau 3 ture) cu 3 sau 4 oua ochiuri langa (atat ca eu mi le prajesc separat in o lingurita de unt) si deasupra o tona de cascaval olandez. (sau alt fel de branza cum spui tu). Eu ma multumesc si fara salata numai sa am multi cartofi si cel putin 3 ochiuri.

Lasă un răspuns

