Mancare de mazare cu frunze de ridichi

Si cu pui, pulpe din alea cumparate ieri. Cum mancarea de mazare o fac in mod uzual cam la fel, de ce am pus si frunzele alea? Din doua motive, de mult am aflat, citit, auzit, nu mai stiu, ca daca pui la mancarea de mazare frunze de salata iese mai buna, mai verde, mai dulce. Nu am idee explicatia, insa eu am combinat altfel pentru ca: 1. aveam frunze frumoase si proaspete de ridichi; 2. fac bine la intestine, oarecum se completeaza, daca ma intelegeti.

Slide1

Am procedat ca de obicei, am inabusit carnea cu ceapa (verde in acest caz), am adaugat frunzele de ridici, am mai nabusit totul, am pus apa si am lasat sa fiarba, pusei morcovi (pe care ii pun din start si musai, de data asta efectiv am uitat, norocul meu ca mi-a dus cineva aminte).

Slide2

Am adaugat pasta de tomate si mult marar spre final.

Slide3

Si am lasat sa scada totul. Si gata.

Slide4

Nu stiu altii cum sunt, dar mie imi place si rece mancarea asta, asa, in banalitatea ei si mi se pare mai gustoasa cu bucati de carne cu os, in special pui.

Slide5

Voiam sa va arat si ceva inedit, cum vrabiile care mi-au gaurit izolatia se pregatesc sa faca pui, activand intens in fata geamului, dar nu stau la poze xxx.

rororo

Lasă un răspuns

