Chicago style pizza

Multe poti invata pe net intr-o zi. Pizza asta o mai vazusem, dar am regasit-o pe site-ul thehomepizzeria si ce era sa fac, am purces si eu sa vaz ce minune iese.

Slide2

Aluatul, stiti deja, Auchan, in spate la brutarie, azi mi-au dat de pave.

Slide6

Jumatate e mai mult decat suficienta pentru o tava de pizza, asa ca am facut si o paine, tare mica mi se paru pusa in tava, dar s-a umflat ca poarca.

Slide7

Tot de pe net am aflat ca painea cu unt si o bucata de maslina pe ea e reteta. Deci cum se face: se taie painea, se pune unt si maslina. O vor aprecia musafirii, da.

Si in acelasi spatiu virtual am vazut ca, nu stiu din ce motiv, e cool sa fie frimituri si sfori si bucati de sac peste tot, asa ca nu ma mai chinui sa curat fundul meu Armani inainte de fotoshutare (pe asta nu o stiati?).

Stiti deja ca in Salajean domiciliaza unicul fund Armani din Romania, da?

Slide1

Acum ca ne-am lamurit cum se face o paine buna, trecem la pizza asta care, fie vorba intre noi e chiar misto. Cu aluatul v-ati lamurit cum se face el, tehnica invatata de pe site-ul sus amintit e urmatoarea (sunt mai misto pozele acolo): se intinde aluatul in forma rotunda, se cocoata din el si pe pereti, se inteapa cu furculita (eu asta am uitat) si se coace putin, cam zece minute.

Se adauga apoi cascavalul (mozzarella, in cazul de fata), carnurile (sau legumele sau ce vreti) …

Slide8

… eu am plusat si cu cateva felii de salam ordinar de la sandwich-ul vietii, apoi se pune sosul de rosii (mie tot asa imi place, conserva Mutti, sare, piper, oregano, ulei de masline, ardei iute) si se da la cuptor.

Slide9

Nu va speriati prea tare de poze, sunt in ton cu vremea de afara, mizerabile. Oricum, sta mai mult la cuptor decat pizza normala, asa ca se face la foc mic. De fapt de aia sta mai mult ca se face la foc mic. Sau nu mai stiu, dar dureaza mai mult.

AM ras si parmezan, cum spunea la link.

Slide10

E foarte misto si, culmea, e nemaipomenit de buna rece, ca a mai ramas si pe dimineata.

Slide3

Inainte de rororo de final, inca doua chestii aflate azi, vi le spun si voua. E prima oara cand citesc, pe yahoo news, despre asexuali. E interesant si destul de greu de comentat, cred totusi ca exista mai multi asexuali decat se declara, cred eu. Si mai cred ca majoritatea sunt femei, ca barbatii prea se lauda cu dotarile lor ca sa nu fie adevarat (mwahahahahaha).

Inca o chestiune, pe blogul Adniei, este un articol despre cum se citesc codurile PLU, orice sacosard responsabil ar trebui sa citeasca asta, pana nu mi s-a spus si mie, aici pe log, cand am pozat o eticheta de banane, habar nu aveam. Nu preiau informatia, cititi acolo ca e scurt si la obiect.

Gata momentan, ploua ud, e noroi, a venit toamna, acopera-mi inima cu ceva, cu umbra unui card sau mai bine, cu contul din banca ta.

rororo

11 gânduri despre &8222;Chicago style pizza&8221;

  1. ‘mi pare rau, trebe verificata informatia cu fundu armani. Al meu ala de mi-l dadura mama zestre ce ii? Biiiine, hai, e Gucci, treaca de la mine ;). (si io tot pizza diseara )

  2. ii armani, de tec, cu miez de am uitat ce lemn si o fatza de un lemn mai moale. adicatalea toate materialele sunt „imprumutate” de un tamplar de cand si-a facut armani un iaht la viareggio. tamplarul, roman, i-a facut sotiei acest minunat fund armani din materiale de lux „imprumutate”. bafta mea, sotia lui avea douaj de kile cu plodu in brate, fundu asta are fo 8 kile => nu il vreau io cumva? si cum eram cu masina in zona, l-am luat, ce era sa fac 😀

  3. Imi place site-ul cu pizza maxim. Plus ca ti-a iesit exact ca al lor. Data aviatoare fac si eu asa, adanca.
    Prima mea pizza gustata ever era ceva in genul asta inalta, dar avea mult mai multe ingrediente, umplutura era o chestie usor lichida, buna tare, dar numai pizza nu era.

  4. Dano,am facut si io pizza din asta.A fost Tudor la Chicago si a mancat la Giordano acolo si a venit si mi-a facut capul mare.Cum nu ma dumiream eu exact cum e, a gasit el pe youtube un filmulet facut chiar de aia de la Giordano.Eu am facut varianta „umpluta,adica un fel de placinto-pizza. uite aici
    http://panseluta-violet.blogspot.ro/2012/12/pizza-chicago-style.html.
    Atata doar ca iti lasi jumatate de salariu pe branza pentru o pizza chicago.Eu nu am copt aluatul inainte si a iesit bine.Pupu-te!

  5. Pai cam aia e, numai ca eu nu am pus asa multa branza (din botzul ala de mozzarella ieftina am facut deja doua tavi mari de pizza plus asta si inca mai am) si am facut ca nenea de la link, adica nu branza pe deasupra, copt aluatul inainte (nu stiu de ce banuiesc eu ca s-ar di inmuiat de la sos si branza grasa, cel putin al meu). Dar in linii mari tot aia e ideea. Deci nu am iesit scump, ca Mutti am luat la oferta acum cateva luni, oregano e cules din Kasandra, il da natura moca, uleiul de masline e, ca de obicei, primit, branza a fost ieftina, carnea era ce se afla prin batatura. E drept ca eu am pus cantitati mai mici decat tine si tot mi s-a parut satioasa.

    Hai sa ne traiesti

  6. Foarte frumos articolul scris 🙂
    Dar se poate intampla sa nu arate bine o pizza si la case mai mari deci poti sta linistit din punctul asta de vedere.

    Iar cand nu ai chef sa gatesti te invitam intr-una din locatiile noastre sa te bucuri de pizza de la Quasi Pronti
    (Afi Cotroceni )

  7. Ma bucur ca s-a deschis (am vazut site-urile, numai sa nu spuneti unui italian ca a gati sanatos inseamna sa nu consume ulei, shhhhh). Departe Cotroceni, asteptam cu interes si in sectorul 3. Mult succes va doresc.

  8. Pingback: Pizza cu ton | Aphextwinz's Blog

Lasă un răspuns

