Virsli in foietaj

Ma omoara foietajul asta, ba il scriu asa, ba foitaj, sa il ia gaia. Deci am facut doua gustarele, virsli astia si mici tartine cu friptura, ciuguleli, gingiu mingiu, stiu ca stiti cum se fac porcalelele astea simple dar, reiterez, imi place sa fac poze sa nu uit si am mai bagat un clenci ici-colo.

Slide1

Neasteptat de bine a mers combinatia de virsli cu aluatul si ou cu mustar.

Slide1

Ca sa nu mai am discutii o sa va dau reteta ca la carte. Opt perechi de virsli (pentru ca, nu e asa, orice cunoscator stie ca un virslu respectabil, ca cei de Halmagiu aici de fata, se vinde numai la pereche), aluat de foietaj, cam 400g, un ou si o lingura de mustar.

Se taie fiecare virslu in bucati de 5 cm iar aluatul se imparte in fasii de 1.8 cm. Moment in care vreau sa va atrag atentia ca am acel minunat metru de tamplarie vintage (apropos de discutiile de zilele trecute) pe care l-am pus in valoare in soare rasare. Oul se bate cu mustarul. Deoarece virslul fara de mustar e ca poetul fara har.

Slide2

Se rasucesc respectivii in aluat, se ung cu ou batut si se dau la cuptor.

Soldateii inainte:

Slide3

La atac, dupa:

Slide4

Cat se coc ei, se pune in tigaie muschiuletul de porc, preparat, daca mai tineti minte, in data de 23 martie. Anume taiat in trei si marinat cu portocala, sos de stridie si ardei iute. Asta e ultima bucatica scoasa de la congelator.

Slide5

De data asta nu am mai lasat-o deloc in sange, folosind-o pe post de mezel, am pus-o in tigaie cu capac si am lasat sa se caramelizeze frumusel pe toate partile.

Slide6

Voila de vezi, vorba chinezului. Foaite fiaged.

Slide7

Am mai facut si niste carnati luati de la „sibieni”, ca numai ce vorbeam cu Bogdana de ai naibi sibieni, ce multi erau ei si noi nu am stiut, s-a umplut capitala de ei, multe oi, porci si vaci mai au. Pe „sibianca” mea, cu produse foarte bune, am prins-o odata cand a adus crenvusti de casa, zic: da virsli nu aduceti? Cica nu, nu stiu bucurestenii ce e aia, zic aha! Nu sunteti din Sibiu. Nu era, era de prin zona Hategului.

Carnatii picanti crud – uscati de la ea, din carne de vita, sunt un hit. Nu ma intrebati preturile ca nu le stiu, nu sunt cele mai mici, ca doar sunt produse … de Sibiu.

Slide8

Si, daca tot veni vorba de cumparaciuni, inca se mai gasesc la piata mere bune, mici, mici, romanesti si foarte gustoase, desigur dieteticoase si postitoare, cum altfel.

A, da, ieftine, un leu, un leu cincizeci.

Slide9

Acestea ziind fise azi am sa incerc sa vad ce fac cu niste varza si aluat putin si nu mai stiu ce, ca am lipsa de inspiratie.

Pana atunci, carneeeee.

Slide2

Cica azi se incalzeste bine, scot presuletul potaii afara si ma cert cu nesimtitii care arunca mancare pe geam, ce idioti, le e lene sa se duca pana la ghena sau s-or gandi ca fac bine aruncand piei si oase de pui, bucati de slanina si salam de vara amaratei asteia, o arata nehranita, dita monstruozitatea de caine.

rororo

2 gânduri despre &8222;Virsli in foietaj&8221;

  1. Pingback: Gingiumingiu de weekend | Aphextwinz's Blog
  2. Pingback: Gustarici | Aphextwinz's Blog

Lasă un răspuns

