Supa de legume cu rosii si galusti de faina si branza

Cata titlul mi-a iesit! Galustile astea imi plac din ce in ce mai mult, mai ales ca din ele ies niste gogosio-papanasi (licenta poetica) de mare caracter. Iar supa de multe legume cu rosii s-a imprietenit cu galustile astea (daca merge branza cu rosii, de ce nu).

Slide1

Am folosit urmatoarele: ceapa, morcov, pastarnac, telina, dovlecel, gulie, fasole verde si ardei gras.

In afara de dovlecel si gulie, pe toate celelalte le-am inmuiat in putin ulei. Am mai pus un borcan de rosii la borcan si putina liutenita (puteti pune rosii proaspete, bulion diluat cu apa, rosii la conserva, treaba voastra). Rosiile cherry de la Mega, foarte bune, le-am pasat si le-am pus dupa ce au fiert legumele acoperite cu apa, odata cu gulia si dovlecelul.

Slide3

Slide2

Pentru galusti am amestecat oua cu faina, putin bicarbonat si branza, merge de vaci, chiar si iaurt sau smantana, am avut niste telemea si Fagaras.

Compozitia trebuie sa fie bine legata (o sa va arat in alt episod gogoselele si acolo se vede mai clar). Se lasa compozitia macar jumatate de ora inainte sa se puna in supa care se trage de pe foc, sa nu clocoteasca si sa le imprastie.

Slide5

Eu am pus cu o lingurita trecuta prin apa si au iesit destul de mari si pufoase.

Am uitat de patrunjel, sare si piper stiti deja sa puneti, e de vis supa, zice si Casi, ca noi suntem beneficiarele.

Slide6

Compozitia fiarta separat sau prajita in ulei, aia de gogosi, fireste, nu cea de supa, e nemaipolonica, o sa vedeti. Seamana cu gogoselele cu iaurt cred si, pe pariu ca daca le puneam in forme unse ieseau niste „popoversi” mai ceva ca ai Bogdanei 😀

rororo

Un gând despre &8222;Supa de legume cu rosii si galusti de faina si branza&8221;

  1. Pingback: Gingiumingiu de weekend | Aphextwinz's Blog

Lasă un răspuns

