Tocana de legume

Daca va imaginati vreo reteta, mare greseala, e sambata, da?

Slide1

Nu stiu daca mai tineti minte cand ne distram cu diverse borcane a caror eticheta arata promitator, ca in cazul zacustii Olympia.

Ei bine, cum stateam eu asa la rand, cumparand cele uzuale, cineva a abandonat o tocana de legume Mandy. Eu nu mai aveam mancare pentru caine (in continuare nu am, canci tocana) si pe eticheta totul arata bine, o luai eu, de suflet, ca pe orice suflet abandonat.

Slide2

Ei acuma sa vedem, arata ea bine, mirosea bine, vorba poemului: it must be a duck. Textura, praf si pulbere. Orezul nefiert se impietrise intre legumele alea. Gustul bun, pe deasupra avea apa, nu ulei. Ce sa fac in conditiile date? Sa arunc experimentul? Sa umflu cainele in burta cu orez nefiert?

Niet, am mai pur nitel ulei si putina apa si i-am lasat timp sa se afirme. Ceea ce a si facut.

Slide3

Concluzii: reteta tocanei de la Mandy nu e rea, e chiar gustoasa, dar mai trebuie fiarta nitel si suplimentata cu putin ulei si, daca vreti, ceva picant.

Slide4

De ce tot apar vinete in postarile anterioare? Pai a decedat mortal si ultimul pachet din congelator si, cand am inspectat sectia „tocana de vinete” m-am gandit sa o las si pe ea sa apara in poza. Buna, da. Vreti reteta? Nu am pas cu pas: se toaca vinetele, se amesteca asa zdrobite cu sare, ulei si ceapa. Ceapa verde, parte alba. Partea verde a mancat-o cateaua, care cred ca nu e de fapt Dracula Retriever ci Porcus Mancaciosus.

La capitolul achizitii de-a gata, fast, dar si food, recomand chiftelele de porc de la Mega Image, foarte bune de fiecare data, asta fiind prima oara cand le iau (da mah, daca citesc aberatii la prima ora, scriu si eu cum se cuvine).

Chiftele de la Mega + tocana de la Mandy = se cheama ca m-am spetit gatind.

Slide5

Daca v-a placut reteta dati-mi niste like din alea, daca se poate va dau si conturile in banca, am in euro, dolari si lei romanesti. Conturi, nu bani. Multumesc.

rororo

Lasă un răspuns

