Pizza buna

Si ieftina. Si nu e o mare reteta, dar poate fi pentru unii o idee de ingredient de baza (desi, pe vremuri, multi adoptam tactica asta comoda). Dar sa nu divagam, chef de pizza!

Slide11

Asadar pentru aluat se merge frumusel la o brutarie, in cazul de fata la fetele de la Auchan, de unde se cumpara aluat de paine gata facut. Respectiv o pita necoapta.

Dintr-o paine ies minim doua tavi.

Slide12

Am luat si cea mai ieftina mozzarella gasita, 26 kila, e drept, nu are nici un gust, dar se topeste fain.

Slide13

Restul, floare la ureche, se intinde foaia, se pune sos (am facut dintr-o conserva de rosii tocate – Mutti, bune Mutti am pastrat cutia goala sa o fac ghiveci – oregano, piper, ulei si ardei iute), ce mai gasim prin frigider (un crenvusti, carnat, ciuperci, ce vrea muschiuletul vostru), mozzarella si gata.

Inainte.

Slide14

Dupa.

Slide15

Ati sesizat diferenta cromatica? Da, am pus si masline, imi plac maslinele pe pizza si uitasem.

Slide16

Din jumatatea de aluat ramasa am jumulit un gogoloi si am facut si o mini-pizza la micul dejun, ca aveam niste branza mucegaita care e mai mult mucegai decat branza. Plus mozzarella, sos si ciuperci.

Slide17

Desi fac pizza rar, am pizza cutter, a se remarca in poza, am uitat sa pun si razatoarea cu care am ras branza, am si din aia.

Slide18

SI iaca si restul de servetel de la oul de paste 😀

Slide19

Refolosim la maxim totul, nu irosim nimica, totul se transforma.

rororo

4 gânduri despre &8222;Pizza buna&8221;

  1. Arata apetisant!
    Cred insa ca daca n-ai cuter special, razatoare de branza si servetel cu floricele, n-o sa-ti iasa in vecii vecilor acelasi rezultat. Este? 😀
    Nu m-am gandit niciodata sa cumpar paine necoapta. Ia sa tin minte chestia asta, ca sigur m-o apuca vreodata cheful de pizza cum am vazut la tine 😛
    Vin si eu cu un pont aflat de la altii, pe care l-am probat si tare ne-a placut: lipia libaneza merge la marele fix in loc de blat de pizza! Pui pe lipie tot ce-ti pofteste inimioara si ai reusit sa cumperi in limita bugetului crizat, dai la cuptor pana se topeste branza si gata 😀 Pizza de oameni puturosi, dar pofticiosi si cu idei 😀 Iese o minunatie!
    O sa pun marea reteta pe blog la o vreme, ca merita 😀 Dar pana atunci aduc drept dovada o poza convingatoare 😀

  2. Nu iese, fireste 😀 Da, am facut si pe lipie libaneza (scrisesem libie, prescurtare fireasca 😀 ) si e buna, buna. SI pe aluat de foietaj iese. Cu aluat de pita seamana cu aia de la pizzerie mai mult si se reduce cam toata munca (mai ales daca o intinde altcineva in tava).

    Marile retete din mici idei sunt cele mai bune 😀

  3. Pingback: Leftovers | Aphextwinz's Blog
  4. Pingback: Gustarici | Aphextwinz's Blog

Lasă un răspuns

