Luna martie

Ma amuzam cautand ceva (nu mai stiam cand se planteaza niste chestii) uitandu-ma ce faceam acum niste ani pe vremea asta, vedeti la ce e bun blogul? De exemplu in martie 2009.
(inghesui si selectez pozele, cat de cat)

Luam viza de Tailanda, faceam ciorbe de buruieni la greu (loboda, leurda), mistret la cuptor si tineam regim (nu de slabire, da?).

Slide1

Pregateam rasaduri, faceam misto de reviste renumite, fireste ca faceam sarmale, faceam primul gravlax si avansam la paste cu creveti si dovlecei, jucam bridge si aveam sedinte de culturalizare, pregateam tort de zahar ars.

Slide2

Beam beri, aveam bani sa gatesc dorada (imi amintesc regimul, era cu mult peste), puneam ratza pe varza, faceam pizza, mancam tofu, ton, somon, pastrav, rechin, faceam variante de scordolea, trageam gratare si saramuri, faceam carpaccio de caracatita (dupa DVD-ul Cuciniamo Genovese, pe unde o mai fi).

Slide3

Si inca mai aveam flori de la un eveniment, nemancate de papagalul Rica.

Slide4

Amintirile ma chinuieste 😀 si trec la martie 2010.

Nu mai tineam regim dar tot mancam buruieni, faceam clatite cu carne si cascaval, mini-cartofi (dulce, adica), gulas, supa toscana, inca mai jucam bridge, faceam pricomigdale si salata de icre.

Slide5

Am facut omletutele numite abe (puteam sa scriu numai abe, dar dusmanii ar fi zis ca am mancat o litera), supa egipteana, ma enervam pe BRD, dregeam supa de coada de vita (bou, oxtail soup adicatalea), fireste ca faceam si sarmale (gata, am sarit si de centura neagra la sarmale), primeam slana de la Reghin, admiram zapada care cazuse pe 11 martie, si, in sfarsit gasii poza aia de care faceam caterinca, legat de martisor, am citit de ciocane, pardon, maie de Breaza.

Slide6

Faceam misto, fireste, de reviste de renume, inca ma mai jucam cu Lola in timp ce mai gateam de post, am facut ciorbata, pilaful ala de burghul la tajine, pentru prima si, nu stiu de ce, ultima oara, am facut supa cu galuste imperiale, ca sa vezi, pe meniu aveam iarasi, la un an distanta, tort de zahar ars si limba cu masline, comiteam si, de acum celebra salata a Bulinutei.

Slide7

Din nou, nu iertam pestii din magazin, marinati am facut de cateva ori, am mai avut pe lista cartofii Amaliei, rinichi cu sos picant, ciorba de gaturi de curcan, plus ca a fost mama in vizita si a cumparat tampenii.

Slide8

Ia, ca acum nu ma pot abtine sa nu vaz si martie 2011.

Cred ca nu plecase mama, ca vad ca se gatea la greu cu bere, porc cu bere, de exemplu. I-am gatit, de la distanta si rivericai, buburuze si poezie, am debordat de rabdare facand chiftelele alea misto, umplute cu masline si mozzarella, am incercat sa il dam pe Grigoras spre adoptie, am pozat gradina inca neincalecata de Casandra.

Slide9

Deja nu mai bagam in seama revistele, dadeam in blogosfera plina de diminutive, faceam ciorbite de purcelus. Am descoperit Cantina Verde, iarasi am ucis un morman de buruieni (ceea ce anul asta se pare ca nu se va intampla prea curand, la ce preturi sunt), ba chiar am avut nesimtirea sa dreg niste icre de stiuca.

Inca ma mai interesa pastele, faceam cumparaturi pentru cadouri si aranjamente si ma antrenam pe coaste si fleici la cuptor, al batrn inca detinea centura neagra la cumparaturi, golind piata de chestii misto.

Slide10

Ei, da, facui cascavalul ala de casa si am descoperit blaue zipfel. In rest, adaug si omleta cu ceapa si crabii albastri la meniu.

Slide11

Tot atunci imi expuneam public cu nerusinare condimentele (ii dadui link Bogdanei), dadeam peste poze vechi, din vremuri imemoriale, cand Tequila era numele de botez, am racit si am alcatuit un minunat meniu contra gripei (si, culmea, nu tin minte sa mai fi tras o gripa de atunci), ii dadeam la greu cu risotto si paste si, ei bine, da, ma chinuiam sa pun rasaduri.

Slide12

Desi 2011 a fost naspa, tot am mai apucat sa mai dam cate o piatra (de remi mah) deci, sa fac gingiumingiu. Nu mai stiu unde gasisem hribi la pret bun si i-am executat cu mamaliga cu cartofi si smantana. Ce vremuri dom’le.

Inca mai aveau crevetii aia misto la Mega si ii tot loveam, printre sarmale, da? Si mi-am amintit abia acum de minunatele oua cu sos de tarhon.

Slide13

In martie 2012, ca de fapt cam in prima jumatate a anului, au fost plimbari, Dar a fost si kimchi, oua umplute, multe necazuri, Tulcea, mare, peste …

Slide14

… paste cu varza, beri, pariuri castigate, multe drumuri la vet, la medici, in general, carciumarit la greu, mucenici, zapada mieilor si … rororo.

Slide15

Gata retrospectiva, e haios pe undeva sa ma uit ca in jurnal la blog, sa vad starea vremii, potoalele si chefurile, boli, psihic, intamplari fericite sau ne, ca nu le scriu, nu le scriu, dar imi amintesc dupa poze, fie ele si cu ciorbe.

Urmarind cele de mai sus, pot spune ca merge mai de cacao de la an la an. Ceea ce e firesc, nu numai ca se degradeaza pe undeva sanatatea, dupa o vreme, ca mai loveste si oboseala, dar din lipsuri, disperare sau nesimtire, mai lovesc si altele pe langa, vorba alora de la Phoenix, in orice-mbratisare, astazi doare sarutul pe obraz.

Si eu azi voiam sa va arat o reteta la conserva, ptiu 😀 Cred ca muncesc maine la ea sa am ce arata la anul cand o sa fac retrospectiva lunii asteia de primavara.

rororo

Un gând despre &8222;Luna martie&8221;

  1. Pingback: Luna aprilie | Aphextwinz's Blog

Lasă un răspuns

