Mini – pizza din foitaj

De cand nu am mai facut! Nu am prea avut resturi de bagat in seama, acum s-au adunat una, alta.

Ma muzam la Paprika ce traduceri fac aia la ingrediente, daca nu stii despre ce e vorba vrei sa faci cozonac si iese friptura. Trecand peste astea, reiau reteta asta pe care am tot facut-o, precis, toti, nu e importanta umplutura.

Asadar pe aluatul de foitaj decongelat am pus ketchup iute (Heinz, numai Hein, cascaval si sunca si ce resturi de prostii mai aveam pe acolo, mezeluri in plus.

Am rulat (se ruleaza mai misto daca e mai putin dezghetat aluatul).

Se si taie bine daca nu e flasc aluatul, amu chit ca nu ies feliile egale, foitajul se umfla. Eu am pus si ou, ca altfel o ia razna. Se face fiecare pateu din asta cat o roata de trotineta.

Le-am copt (am mai strcurat si niste felii de masline pe acolo, umplutura e chiar ad libitum, mie imi place cu sunca si cascaval, amintiri din copilarie).

Am furat partea „chef”-ului.

Pana s-a racit am fugarit si putin soare. Daca ma intrebati pe mine, e o chestie care se face si se mananca in cinci minute, ideala pentru musafiri.

Hihi, ce decolteu are aia de la Paprika, cine sa uita la ciorbele ei oare? Barbatii sigur nu 😀

rororo

8 gânduri despre &8222;Mini – pizza din foitaj&8221;

  1. Super,sunt fan foitaj si spiralele astea sunt, vorba ta, mana cereasca daca-ti vine cineva pe nepusa masa.
    Cat despre aia de la paprika, ma bucur ca nu-s singura care se cearta cu televizorul.Mi se urca sangele la cap cand aud ca traduc aia macrou,in loc de macris. Vorba aia, baga si veganu in pacat :)))))

  2. Ingredientele ca ingredientele, dar si pronuntia, mama, mama. Acum ma amuz cu un chinez care da reteta standard din Szechuan cu ardei californian, habar nu aveam ca in California e China sau invers.

  3. Pingback: Revenind la supele noastre « Aphextwinz's Blog
  4. Mie mini-pizzele imi disparura, ma trezii cu foamea si mai sunt doua, acum nu stiu pe cine sa dau vina, vorba lui Jean Constantin, fir-ar mama ei de viata :))))

    Is mistol comode si mancabile de toata lumea, eu visasem azi noapte ca le fac cu branza de burduf, mare mirare cand mi-am dat seama ca nu posed asa ceva decat in vis 😀

  5. Pingback: Mini-pizza din aluat de foitaj « În bucătăria mea
  6. Pingback: Retete favorite in 2012 « Aphextwinz's Blog
  7. Pingback: Gustarici | Aphextwinz's Blog

Lasă un răspuns

