It’s Halloween

Ideea mi-a venit dupa etapa vopsirii de jenti si sculptarea unui dovleac pentru fetita vecinului (nu de mine, eu doar am asistat si am facut poze, poate le pun maine). Am gasit pe un site, ourbites.com zeci de idei misto, dati pe link. Nu sunt adepta sarbatorilor imprumutate, dar atata timp cat copiii se distreaza si isi pun in aplicare talentele, nu e nimic rau in asta. Chit ca putini cauta sa vada de unde vine sarbatoarea, pana la urma nu stiu daca e important, se poate gasi pe net orice informatie, asa ca daca ii intereseaza pe aia mici, gasesc si singuri.

Desi ideile si realizarile de la link-ul mai sus pus sunt super, pun si poze de la mine, de anul trecut, de la un concurs cu care ne-am distrat pe Culinar.

Caci nu imi permit sa preiau pozele altora, asta am, asta dau. Asadar:

Schelet din covrigei cu cascaval

Oua umplute cu paianjeni (astea vad ca sunt la moda in blogosfera internationala si anul acesta)

Martian balos

Supa crema de Jack

Dovleac rau in mlastina verde

Mai am dar cred ca sunt suficiente 🙂

Na ca era sa uit melodia: Helloween (da, cu E, nu cu A) cu melodia Halloween (de data asta cu A)astia ca si aia de la Dream Theater cred ca au inregistrat trupa cand erau ranga de beti. In ciuda intro-ului, restul piesei e misto.

Acum povestea de incheiere, v-am mai povestit de magarusii care trag carutele tiganilor care aduna din gunoaie pe categorii de materiale reciclabile. Azi s-au nimerit doi (din trei) aproape odata, la o ghena distanta si s-au luat la cearta. Nu magarii, stapanii. Ma mananca odata sa ii rog sa ma lase sa fac o poza animalelor (precis contra cost si ma iertati ca am zis animale magarilor care sunt absolut frumosi, muncitori si ascultatori, trebuia sa ma refer la tabara adversa).

Pentru ca sunt personalizati si, in general, am vazut ca se prefera sa fie magarushe. Una dintre ele are un trandafir in coama si cealalta, Lola, are palarie de fetru. Daca imi iau inima in dinti si am si aparatul la mine, cazuri rare ambele, poate reusesc sa le fac o poza protagonistelor.

Lola e cea mai rasfatata, am vazut ca i-a pus tiganul si burete la chinga, sa nu o roada, dar cu batul pe cocoasa tot ii da. Asa sunt oamenii, buni, varful lantului trofic, doar si tiganii ie oameni si, cine mai stie povestea aia veche, ei bat animalele pentru ca sunt saraci.

rororo

Un gând despre &8222;It’s Halloween&8221;

  1. Pingback: Pumpking song « Aphextwinz's Blog

Lasă un răspuns

