Fasole verde cu carne de pasare si usturoi

Cu putine ingrediente, banala, noua ne place.

Am folosit carne de pasare (oase de piept de curcan cu carne, pipote si inimi, merge orice), fasole verde (Clever, ieftina si buna), ceapa, usturoi, putin ardei iute, pasta de rosii.

Am fiert intai icarnea, in grasimea de deasupra supei am inabusit ceapa cu ardeiul si usturoiul, am reunit toate si, cand a fost si fasolea fiarta, am pus si bulionul.

Era sa uit, la final am pus si marar, nu prea se vede ca e tocat marunt. Simplu = bun, am zis.

Am un rateu de memorie la niste versuri care mi-au fost dedicate de colega mea de banca, dar imi amintesc si va scriu la reteta viitoare, ca acum e ora de rororo.

One thought on “Fasole verde cu carne de pasare si usturoi

  1. Pingback: Mancare de conopida cu carne de vita « Aphextwinz's Blog

Lasă un răspuns

