Pizza

E di vina Smaranda, o injur pe toate limbile pamantului.

Am uitat sa bag anterior la chefuri, dar imi facu pohta de pizza. De oricare, pizza sa fie. Tulcea …

Brasov …

La Barca

La Capitan (e lahmacun, dar tot aia)

La Cantina Verde

La L’incontro

La Sozopol

La Florenta

Brasov

Sarzana

Una din Verdi

Hut

Bugatti

Venetia

Na mah, care preiei leapsa la pizze? Mai am da mi s-a obosit dejtu mic si policele.

rororo

4 gânduri despre &8222;Pizza&8221;

  1. sa-ti fie rusine! ce e aia La Capitan? sper ca nu la Cotroceni, nu? 😆 auziiiiiiiiiiiii, si peste toate, motz, daca ai sti cat imi doresc farfurii din alea chicioase (sic!) pe care scrie pizza :D! tot imi iau odata si odata 😀

  2. Stei ca le incurcai pe monica cu smarandita, sa nu imi iau palme, le merit, vorbesc numai in dodii de cand cu fronturile astea.

    La Capitan e pe cheiul Dambovitei,

  3. Pingback: Pizza buna | Aphextwinz's Blog

Lasă un răspuns

