Burgerutz, pasarele si un anunt publicitar

Incep cu pasarelele, nu alea de la scufie, alea mai incolo. I-am prmis lui Fane poza cu desteapta aia de Rica si noua etapa din viata ei. V-am mai zis ca isi face pene false ca sa le extinda pe alea reale, plus ca isi redecoreaza locuinta. De data asta i s-a pus pe niste garoafe uscate (pe care nu le-am aruncat de lene). Asta nu ar fi nimic, dar a corupt-o si pe Mozzarella care era cumintenia intruchipata, fac o galagie si o mizerie de nedescris, norocul e ca am desteptatorulaspirator care mai mananca dupa ele frunze si hartii. Va zic si despre ala, la final, cand o sa va fac o oferta de luat in seama.

Deci draga Fane, iata-le.

Sa trecem la retetutza de hamburgerutz. Se ia o foliutza si se pune in ea ramasitutza de biftecutz de la Trattoria Verdi.

Se aduce acasica si la cinutza de seara se face o piftelutza care se pune in tigaitza impreuna cu o chiflutza taiata.

Dupa ce se intoarce se pune deasupra o feliutza de cascavalutz.

Se pune piftelutza in chiflutza si se serveste cu ketchaputz (cat mai bio, fireste).

Am vrut sa va arat si o sectiunutza de hamburgerutz la bec, dar mi s-a impiedicat obiectul muncii de picioare, asa ca luatzi asa cum a cazut.

Da, iar ma enervai pe diminutivizarea exagerata, inteleg, la gradinita, na, e una, dar ditai omul in toata firea sa prezinte tot felul de (zic din burta, nu de cineva anume) ciorbite de puiuti, las-o nene. SI daca tot trecem la ingrediente vacute si puiuti, de ce nu suntem corecti si sa fie totul scris asa, ceputza, mazariche, pai nu? A, daca e un puiut micut, ok, da’ ditamai gaina sau vaca in ditai oloiu de ciorba sau tocana, numai la diminutive nu ma indeamna. Pe mine, ofcorsutz, ca na, cand vad oameni cu greutate care se prostesc ma gandesc (iarasi) la Danutz SRL (da, pensionarul ala de la homograf care tot danutz isi zice pana o iesi odata la pensie).

Asa, acum o cumparaturica. Am luat pentru ca am o nedumerire, cum vine aia Pateu de rata integral?

Ma holbez in DEX sa nu mai ratez, doamne fereste vreun preparat din zone elitiste, legat de alimente (lasam matematicile) gasesc asa:

INTEGRÁL, -Ă, integrali, -e, adj., s. f. 1. Adj. (Adesea adverbial) Întreg, complet. ◊ Făină integrală = făină brută obținută prin măcinarea grâului. Pâine integrală = pâine fabricată din făină integrală.

INTEGRÁL ~ă (~i, ~e) 1) și adverbial Care nu a suferit nici o vătămare; cu integritatea neatinsă; întreg; intact.

Las si fainile la o parte, reiau:

INTEGRÁL, -Ă adj. 1. Întreg, neîmpărțit, complet

Integral ≠ parțial

Ma uit pe cutie sa vaz si eu de unde pana unde e integral si vaz ca are si niste ficat de rata (24%, uoau).

Eu atata doresc de la voi dragii mei (care sunteti mai destepti si mai culti decat dragii lor), explicati-mi si mie ce e integral la pateul ala? La ce se refera?

Si la final anuntul publicitar: vand ceas desteptator care are si functie de aspirator, in cel mai rau caz il donez, nu ramane niciodata in urma.

Se asorteaza la orice culoare si poate fi folosit in casa si in afara (pardon, indoor si outdoor).

No gata cu soparlitul si pe ziua de azi. rororo

13 gânduri despre &8222;Burgerutz, pasarele si un anunt publicitar&8221;

  1. Mah, eu crez c-au vrut sa scrie integrat si au uitat sa puie dunga orizontala pe l. A? Asa pare mai logic?

    La aia cu ceasu desteptator care si aspira nu m-am prins (era sa te intreb daca e pe bune) dar de 2 ore ma holbez in oferte de servicii bancare, asa ca se explica limitarea in gandire …

    Si nu e drept sa pui poze cu haleu cand unii-s la munca si rabda, da?

  2. Draga Miruna, iti spun printre soapte, ca e posibil:

    a) sa fi ratat aia eticheta, s-a mai vazut, vezi exemplul celebrului (deja) parizer in fund de vita de la unicarn sau pu*a de porc de la metro, deci e o logica

    b) iti doresc succes si intelepciune cu deczii legate de oferte bancare, vorbesc din experienta mea scurta; casandra e ceas desteptator, la ore fixe nu te mai lasa sa dormi. tot ea si aspira, adica tot ce pica pe jos inghite, de la pene si mei pana la saibe, cuie si bani

    c) hai mai, ca nu am pus ceva care sa faca pofta, aia va urma (sa vedem daca azi sau maine)

    stelutzaaaaa, tie nu ti se adreseaza oferta ca am auzit ca faci rau animalelor, mi-e frica sa o las cu tine, daca ii faci prea mult gadi gadi si ii strici mecanismul? pe urma cine ma mai trezeste cu gheare si tropait? neeeee

  3. auzi, mah, pe mine m-a luat filosofia, pe tine diminutivu. pai bine ne shade?! 😆 (vezi ca tocmai te-am anuntat oficial la mine pe blog ca te lasam sa folosesti si alte cuvinte… gazoase :D)

  4. ma uit amu 😀

    nu cred, eu cred ca se refereau la pateu ca e integral de au acordat asa, daca era ratza integrala era si mai tare :)))) da ar avea mai multa logica, adica au luat toata rata si au bagat-o in pateu, cu cap, cioc si pene, nu doar anumite parti, deci ai si tu dreptate.

    mare cvasilema cu pateul asta. la gust e bun (la cate traznai contine eu nu simt nici o ratza), din cutiuta aia mica mancaram 4, deci cate un sfert de felie fiecare, ca doar nu era sa il arunc.

  5. Pateu de rata integral, adica pateu ntegral de rata, adica in cutia aia e numai si numai pateu adica in intregime cutia e plina cu pateu, de rata, adica are si rata, ca fanta care „atentie, contine suc de portocale” sa nu doamne fereste sa bea vreunu alergic la portocale fanta de portocale si sa moara

    asta e ca aia cu „sa vii maine cu tac’tu tuns la scoala „

  6. bogdana iz za uinãr :))) deci daca pateu’ e integral e lojic, ai rezon. care am uitat sa arunc cutia aia de icre de stiuca ce contine SI icre de stiuca (nu care cumva sa credem ca de morun), ca mi-e frica sa ii dau si cainelui din ea.

    care brusc mi-a amintit de niste subiecte veeeechi de tot, unde se dadeau indicatii despre cum se facea salata de icre, fiecare cum stia. si cea mai tare a fost o postare la care cineva a facut salata de icre (din aia frecata, ulei, ceapa, nu mai retin daca si cu gris sau paine) din icre negre. :))) amintirile ma chinuieste

  7. topica e gresita :pate integral de rata,adica cu fulgi si pene,si gheare si mate [evident integrale,cu continut cu tot,adica] si cu ficat si inimioara !

  8. am vazut ce ai scris si dincolo, ca ai postat din greseala la restaurant capitan.

    deci asa ramane, cutia integrala sau rata integrala. cat despre marketingul unor firme, imi aduc mereu aminte despre ce spunea o secretara uneia de la marketing, legat de texte: zici ca ai facut ASE-ul dar n-ai terminat liceul.

  9. musai sa scriu, ca intrai pe blogosfera, tocanita de purcel cu mamaliguta. si la ingrediente e pulpa de porc. pai si purcelul unde s-a dus? mi-am amintit de RAR cu diminutivele, cica e o boala la romani, diminutivarea exacerbata, ca doar nu o sa se scrie tocana de porc cu mamaliga. nu da bine la ochi si urechi. mama ei de viata.

Lasă un răspuns

