Craciunul de regim

Dupa masa cu neamurili am avut invitat. Care, teoretic, nu are voie carne, am pus la plici niste piftii pe masa si, normal, jap, jap.

Dar sa va arat cum a aratat in rest masa de craciun (ciorba nu a mai vazut masa, am termminat-o azi, cu cofi, cica buna rau, refac maine).

Pardon, intai sa va prezint gazda ciufulita, amor mare cu Rica.

Am facut oua umplute cu ton afumat si am incercat sa le curat cum am vazut (sa ma tai daca stiu unde) pe net. Direct prin coaja si scoase cu lingurita. Merge metoda super, cu mentiunea ca ouale nu trebuiesc date de toti peretii cum le dadeam inainte ca sa le curat repede, ca altfel se ciufulesc.

Umplutura: galbenus, maioneza, ceapa taiata marunt de tot si ton afumat.

Fiind la prima experienta mi-au iesit nitel ciufulite, dar nu am avut plangeri.

Ba, sa nu mint, au iesit chiar foarte ciufulite, altfel, bune.

Am pus pe masa si niste salata de bou, fara bou.

Kiftiutele, putine, sa nu aiba musafirul ispita.

Si hummus (atata am apucat sa pozez).

Am mai avut salata de vinete, sarmale cu ciuperci si cam atat, nimic deosebit, numai ne-am veselit, potol in plus nu a fost, ba maine trebuie sa fac iara zeama.

Dar am pt maine nste poze misto cu rororo, nu facute de mine, ca io nu-s pozograf, de prieteni are au adaptat lentila de Zenith pe Canon, daac reusesc, poate le pun azi. Asadar, rororo.

4 gânduri despre &8222;Craciunul de regim&8221;

  1. Oooo ce onoare, si dvs la fel, iaca zilele astea nu am prea calarit netul, ia sa va fac o vizita. Pupam indarat.

  2. Pingback: Retete de craciun | Aphextwinz's Blog

Lasă un comentariu