Mic dejun spectral

Nu radeti de buhuhu si nu mai reiau ca nu am nici o treaba cu marea sarbatoare americana imprumutata de la aia pe care i-au decimat, ci facem misto pe Culinar.

Reteta … nu exista nici o reteta, e de fapt ou ochi cu branza topita, dar cum a fost cu halimai, trebuie sa va arat (nu de alta dar musai sa castig macar un premiu, cica se da si un plic de boia de la afaf, nu numai servetele si scobitori).

Am adunat asa: branza topita, burduf (ala de harghita, care se topeste, e gras, dar seamana mai mult cu mozzarella decat cu branza de burduf, nu e sarata, nu e iute), ou, unt, masline.

Amu, cu oul ochi facut in unt e simplu, pe urma, in mintea mea cea de pe urma m-am gandit ca pun mozza, pun pseudoburduful, mai ies doua fantome. Canci, ambele grase s-au intins la hora.

E apai da-i si lupta si suceste branzeturile, burduful ala se comporta exemplar (io ii tot zic burduf, repet, nu are nici o treaba), grasa si topicioasa, s-a combinat cu sora mozzarella, am mai scurs din zeama ramasa, dau la aspirator, oricum totul nu a durat nici cinci minute.

Recomand din greu branza aia cica de burduf la chestii topicioase, gen mac’n cheese sau paste gratinate, orice gratinat, gust neutru, leaga bine.

Si am facut si luna ne-plina dintr-o bucata de pastrama de la Aurora.

Mic detaliu prin intestinele fantomei, sa vedeti ce misto se topeste. A, pont, daca vreti sa mancati ceea ce puneti in poza, repede, repede cu farfuria pe masa, lasati pozele artistice, ca se face pe urma ca o caramea branza asta. Nu ca ar fi rea, dar e mai misto calda.

Si de final, cine a mesterit fantomele s-a ales cu resturile, un colt de pita cu unt, pastrama si ce a mai ramas din „ochi” daca nu au iesit trei buhuhuuri. Si jumatate de rosie mititica, saraca.

rororo (ca atata s-a lins pana in ochi saraca incat i-am pus niste zer din ala de la branza cu nitica paine, asa, de un hap, dar sa nu ziceti).

