Supa rosie cu rasol

V-am zis ca o sa revin la variatiuni pe tema rasolului. Si e si cu ocazia concursului de pe Culinar (acolo o sa scriu mai la misto).

Avem nevoie de supa de rasol de vita (aia de ieri), paste, pasta de tomate, piper si ardei iute.

Se fierb pastele, se incalzeste supa …

… se amesteca ardeiul iute si pasta de tomate.

Apoi se toarna peste pastele fierte si scurse.

Si se serveste =))))

Nu sunati la protectia animalelor, ei i-am pus numai cateva paste si putina supa chioara, fara ardei si piper.

Dar reteta se va numi „Matze in sange pentru cainele din Baskerville” la locul faptei, asa ca, aveam nevoie de protagonista si sa se vada clar ca ea infuleca, da?

Cateva cumparaturi, culmea, imi luai un chichirez pentru decorat, sa vedem cat e de bun. Dupa rateul de ieri cu fasolea Mandy, am luat alte doua marci care nu contin deloc chimicale, cand o sa le desfac pun si eticheta, una o pastrez tot pt concurs. Si, cum am dat-o pe rasoale, au gresit aia pretul la o bucata sau au cantarit gresit, toate sareau de 12 lei asta era 6, treaba lor. Si am luat si o bucata de pastrama de la Aurora, are ea ceva conservant dar macar nu e injectata cu apa si e gustoasa.

Gingiumingiu, luai de curiozitate mini Leibniz si Milka Snack, aici nu am ce sa va zic decat ca la gust sunt bune, iar covrigeii aia toti sunt facuti fara prostii in ei si sunt buni.

Si inca ceva luat de la Billa, paine cu susan, foarte gustoasa iar branzeturile, inclusiv cea Clever, ieftina, corecte toate. Ricotta nu aduce cu originalul dar e gustoasa.

rororo

