Arici turbat si finala mica

Ideea e tot de acolo de unde mi-a venit cand am facut soricelul si, daca sunteti maniaci cu e-urile sau altele, puteti fara grija folosi alt tip de branza, chiar tofu, de ce nu mai bine nimic, nu toata lumea se distreaza din nimic.

Eu am folosit iarasi un triunghi de branza topita, sticksuri, piper rosu si negru. Ar fi fost bune sticksuri mai subtiri sau o bucata de branza mai mare ca i-a cam crapat spinarea, dar nu e nimic, din greseli invata omul.

Aici nu am mare lucru de povestit caci e evident care in ce si unde se infige si cum a crapat bietul triunghi.

Intre doua traznai am zis sa refac si un soricel, am pus eu pe aici mai de mult, dar se vede ca l-a muscat zdravan ariciul ca a iesit alta dihanie, al meu a zis ca e gandac.

Asa ca, inainte de reality show, ariciul fugarind mutantul cocotat pe o placa din aia ca in spiderman de era ala verde pe ea care arata de zece mii de ori mai bine ca puberul ala pe care nu stiu cine l-a pacalit ca poate juca omul paianjen.

Acum de final, nu, nu vreau sa ma gandesc ce a fost in capul omului cand a vazut asa mic dejun de sambata, asta a mai ramas si am servit (deci nu eu mie, da? altora, retineti ideea dragii mei care va serviti voua insiva).

Paianjenul a suferit leziuni grave cauzate de impiedicarea mea de OMOI(obiecte miscatoare oarecum identificate).

Nu au dost tratate cu boji moi ci cu alte apelative, ma rog, asta e.

De final un OMOI care vrea sa pice la pace.

Martian balos

Cum spuneam si la cele scrise anterior, tot pentru mistocareala, un sandwich.

Acum ce vreti voi sa puneti in el, treaba voastra, eu am adunat de pe langa casa omului niste muschi file (cica), paine, o saiba (legala sau ba), cascaval. Restul optional, tot de pe langa ograda, rosii, ridichi, masline, ardei, ce vreti si ce puteti.

O felie se lasa in pace (sau se unge cu unt, crema de branza, ce va coafeaza permanent) si cealalta se gaureste cu saiba din dotare.

Se taie felia, dupa cum puteti vedea in inginerestile imagini alaturate. Cu ce aveti pe acolo, cutit cerramic, neceramic, bomfaier, nu e ceva foarte strict.

Se pune felia de ce vreti voi pe felia inferioara (o fi corect politic sa scriu asa ceva? mai ales ca e si cam neagra si de dieta painea). Se acopera cu jumatatea superioara (asta sigur e de dat in judecata pentru agresiune sexuala).

Punem si cascavalul si falca la locul ei.

Si dam la cuptor, nu uitati de foaia de copt ca trebuie sa se si dezlipeasca cascavalul topit.

Se adauga ochii, musai injectati. Si ceva antene daca e martian.

Se da cui ia micul dejun la ore tarzii alaturi de ce o sa va arat la clipa de adevar din urmatorul articol.

rororo

Oua umplute cu … paianjeni

Nici de data asta nu avem o reteta originala, e plin netul de ea, dar cum v-am spus la scheletul din covrigei, vorba alora de la TV, just for fun.

Se facea odata in viata ca un om (fara mustata ca nu suntem la Vintu de Jos) ca cica sa scriu o poveste. Desi reteta nu e prea reteta nici ideea prea originala, ca am mai facut-o de mii de ori (si reteta si paianjenii), mi-a venit cheful brusc de oua umplute. Am un bun prieten din Orsova a carui mama face un soi de asa ceva, in sos de iaurt, gasiti pe aici reteta sigur, de mare exceptie, caracter si lipsa de indulgenta fata de cei care nu stiu sa fiarba un ou, dara sa il decojeasca.

Si din idee in idee, din invataturi si imagini diverse, iaca ce am adunat.

Mustar iute rau, iaurt cica numai bun (de batut), ou (oua, daca faceti bufet cu paianjeni), masline si in plus, reminescente de la scheletel, ce a scapat fara cascaval.

Un covrigel il putem folosi pentru a sustine oul de decor (sau ouale, ca in ziua de azi, cu cat mai multe, cu atat mai bine).

Eu am preferat sa il fac disperat, ca si cum paianjenii ar fi fugit calare (nu pe jumatate de iepure schiop) pe cele doua jumatati fierte si coaja goala ar fi tipat in urma. Daca bate vantul o coaja goala de ou se comporta ca un om fara nimic in cap, flutura.

Oricum pana la urma un paianjen tot a luat un sut in cur, oricat de gol a avut oul vidul intre presupusele urechi, tot s-a prins ca i-au pus borduri la bloc a saptea oara si si-a rupt masina incercand sa iasa dintr-o parcare.

reiterez, nu am sa pun curand mari retete, cred ca deja v-ati obisnuit, romanisme, minimalisme si alte isme. rororo.

Schelet din covrigei cu cascaval

Va spun din start ca nu ma intereseaza deloc nici o sarbatoare din asta imprumutata. Bine, mie nu imi place nici craciunul sau pastele, in sensul in care urasc calcatul pe cap sa iei chestii si sa dai mesaje de grup cu lumini sfante. Deci cele ce vor urma, cateva pseudoretete, se datoreaza unui concurs facut in gluma pe Culinar, ca sa ne destindem. Sper sa retineti cele de mai sus si va multumesc pentru intelegere.

Ideea e de pe un site (dati un gogu dupa halloween skeleton ca e printre primele) numai ca am combinat-o cu aia de covrigei cu cascaval.

Avem nevoie de diverse tipuri de sticksuri, covrigei, o sa vedeti in poze, cascaval si hartie de copt.

Apropos, cu ocazia asta am descoperit cascavalul din imagine, foarte bun.

Daca nu aveti si copii la masa, muult piper. Si sa incepem (la concurs trebuie niste etape asa ca mai exagerez cu pozele). Se taie cascavalul cubulete foarte mici si se presara cu piper.

Acum e acum, ca scheletul e dansator, e mai usor decat bucatelele de cascaval, hartia, fie si umezita, nu sta locului, ma rog, sa va zic pasii. Luati modelul in fata ochilor (nu am imprimanta si nu, nu am aprins aragazul in timpul asta deci a mers si fara schita pe hartie).

Apoi am apucat sa montez fracturatu’. Tipa cica se face imediat. Aiurea, cate sticksuri si covrigei am mancat azi nu am mancat in viata mea, bata mea ca am avut bere la rece.

Pe urma am pus cubulete de cascaval la incheieturi. Bineinteles ca i-am fracturat diverse si am dat sa i le pun la loc, ma rog.

Nu cumva sa faceti scheletul prea departe de cuptor, a pana acolo sigur va impiedicati sau sufla vantul, zboara pasarea, suna la usa si o luati de la capat.

Depinde si de cascaval, daca nu nimeriti unul care se topeste bine sau care se topeste prea repede, nu stiu, un cascaval bun, care se topeste cat trebuie, sta cu sticksurile la cuptor cinci minute.

Cum al meu schelet s-a intins pe o tava intreaga, am avut doua chestii pe care vreau sa vi le emarc. Imposibil de scos intreg, ceea ce nu e bai caci se poate monta la loc, se vede cam in ce bucati s-a desfacut; cineva ii fura capatana. Aici, va descurcati cum puteti.

Avantaje: daca chiar sarbatoriti helouinu asta, e mai misto sa se desprinda, ca va puteti juca apoi cu scheletelele (daca aveti musafiri si faceti numai unul, nasol de musafiri) si cele cinci minute la cuptor dau sticksurilor o savoare crontzanitoare si si de bere galgaitoare (licenta poetica) de numa.

Daca faceti ca mine, numai pentru a participa la o bascalie (pardon, concurs la care pot castiga chiar scobitori si servetele), nu faceti decat unul, cum am spus si la reteta aia de covrigei cu cascaval, dau dependenta. Ai nostri au sfarsit la groapa comuna, la bataie.

rororo si megarororo