Azi nu

povestea e complicata si are multe aspecte, Maria Ioana nu e in zona, pana maine …

rororo nu e aproape, e casa goala desi suntem multi; deci nu rororo

Covrigei cu cascaval

Nu e vreo reteta, azi, cum nu am stare si nici idei, mi-am amintit ce am vazut mai de mult pe un site si am „furat” ideea, doar ca eu nu am folosit covrigi mari bavarezi si felii de cascaval.

Crenvustiul e bonus pentru ca nu m-am gandit sa numar cate gaurele sunt in covrigei ca sa tai numarul fix de cubulete ed cascaval si, ca sa nu le usuce, le-am combinat cu un crenvusti luat de la al batrn care inca mai are de asteptat maselele noi si numai din astia mananca.

Asadar ne trebuie covrigei sarati, piper si cascaval care se topeste (ca mai sunt si altele care nici macar ca un cauciuc decent nu se topesc). Eu am folosit emmentaler, merge si cu parmezan si cu multe altele.

(in reteta originala, daca o vedeti pe undeva puteti pune link, covrigul era mare cat tigaia si am uitat ce mai punea).

Taiati, de preferinta, cate un cubulet de cascaval pentru fiecare gaura din covrig, daca faceti pentru o petrecere eu zic sa nu va obositi cu numaratul. Se pot face multi odata, chiar o tava de cuptor.

Daca faceti o tava odata aveti o gramada de gustarele pentru invitati, eu am facut numai pentru mine asa, de rontait la calculator, deci am pus covrigeii in tigaie pe foc mic, cu capac, nu inainte de a-i presara cu piper.

Se lasa pana se topeste bine cascavalul, apoi se lasa macar putin sa se racoreasca inainte de a fi scosi de la locul incidentului.

Sunt bestiali si reci si calduti, eu i-am pus pe ceramica sa steea cat mai multa vreme calduti, fireste ca se pot pregati in avans pentru bairame sau seara de meci ori de patinaj artistic. Si se pot face si cu covrigi mari dar eu cred ca sunt mai misto asa.

Pentru memet zis si animaloo, un clozap asa de a naibi ca stiu ca el mai strange lumea in batatura, mestere, cu multa incredere poti sa te bagi ca faci o tava ticsita in no time.

hard roc aleluia ca azi nu am rororo