Regim asociat cu carbohidrati, proteine si grasimi cu eliberare treptata

Am observat pe net ca exista un val pozitiv care promoveaza si incurajeaza hranirea sanatoasa. Multa lume devine vegetariana, vegana, tine regimuri care de care mai diverse, toate au cate un nume, toate au adepti, grupuri intregi de oameni se incurajeaza pentru a se mentine in forma si a trai mult si sanatos.

De aceea de astazi am hotarat si noi sa ne alaturam acestui trend ca sa nu mai stam ca la cozy boots fata de marile mase de oameni care, cu pasi inceti, dar siguri, se indreapta spre un viitor mult mai bun.

Am cautat, and from all the paraphernalia, am ales primul meniu pe care vi-l propun.

Avem nevoie de: tortellini con ricotta e spinaci, smantana grasa, crema de branza, cascaval si sunca.

Tortellini se fierb al dente si se amesteca impreuna cu toate, mai putin cascavalul care se rade pe deasupra. Se pune si piper care este stiut, ajusta eliberarii treptate a carbohidratilor.

Se da totul la cuptor si este gata cam odata cu garnitura.

Pentru garnitura am ales cartofi prajiti, in primul rand ca beneficiile cartofului sunt binecunoscute (dati o cautare pe google si o sa vedeti ca scrie), scade tensiunea arteriala cu un numar de procente, si, s-a dovedit pe un numar de voluntari ca slabeste, voluntarii supraponderali consumand pe perioada testului numai cartofi la microunde, simpli (doh!).

Alaturi de snitel de porc prajit (regimurile cu proteine sunt binecunoscute, nu mai insist) tot in ulei, pentru ca se stie ca uleiul ajuta colesterolul bun sa atinga cotele normalitatii. Am garnisit cu un fir de marar ale carui uleiuri eterice ajuta, deasemenea, digestiei.

Pentru a se face o cat mai buna eliberare treptata a carbohidratilor se recomanda consumul de bere (sau beri), care s-a descoperit ca, daca este consumata in cantitati moderate, slabeste, imbunatateste vederea si impiedica picarea parului din capetele noastre.

ps: acest post este un semipamflet, de fapt am consumat tot ce ramanea prin frigider si s-ar fi stricat pana la revenirea noastra, asta am avut, asta am combinat si ramane si pentru micul dejun 😀 In casa a ramas numai mancarea gatita pentru cei care nu au norocul nostru sa plece in concediu.

rororo

20 de gânduri despre &8222;Regim asociat cu carbohidrati, proteine si grasimi cu eliberare treptata&8221;

  1. Un regim pe placul meu. Si la cate beneficii ai evidentiat, o sa-l respectam cu sfintenie 🙂
    PS Bun cascavalul ala, l-am luat in urma recomandarii tale si chiar ne-a placut!

  2. Ha, ha, ha….sunteti cei mai tari si mai aveti si dreptate!
    Toata copilaria, adolescenta si tineretea mea, eu si familia mea asa am mancat: milioane de snitele, tone de cartofi prajiti, paste cu branza….chiar comentam cu sotul meu cum consumam 3 saci de cartofi pe iarna…e adevarat, familia noastra era compusa din 5 persoane, plus o „caina” care manca la fel….
    Suntem grasi fiindca mancam mult si prost acum, nu mai mergem pe nicaieri ca nu mai avem cu ce (mergeam la munte „cu nasul” si cu copiii in rucsac)…chimicalele si hormonii sunt din plin prezenti in tot ce bagam in gura si mai suntem si nefericiti.
    Va doresc concediu placut si sa ne „vedem” sanatosi!
    Cu drag.

  3. Multumim, sper sa fie un concediu frumos prin tzara. La intoarcere iar o sa fac de mancare cu ce gasesc prin congelator.

  4. Fain regim! Recomandarea cu berea mi-a mers la suflet, ca asta m-a chinuit cel mai mult la dieta – dorul de bere! Deeeeci, dau atacul la frigider linistita ca o sa slabesc daca beau din doza de Silva bruna care ma imbie cu gustul ei caramelizat. Vacanta placuta si sa ne aduci impresii de prin tzara!

  5. mi-a placut mancarea ta vegan sau cum o fi ! pupu-te.zice ca pleci in vacanta ,frumoasa s-o ai ! mai nou am decoperit berea nefiltrata de la bergen.buna rau.cat o mai tine reteta/ca la noi ca’la nimeni/ da’i buna ,parol tzatzo !restu-i subanteles.

  6. stiu ca ai descoperit-o la mine pe blog in postarile cu „la barca”, fetili numai din aia beau. io nu mi-s fan.

  7. Super, acum pot sa ma laud si eu ca manac de regim :D, ca se stie porcul e cea mai buna „leguma”.
    P.S. Concediu placut !!!

  8. concediu placut, vezi ce veganitati mananci p-acolo. eu am bagat – in acelasi spirit – niste slana sus la Balea, ieri. mai pe la micu dejun asa, ca sa stim o treaba 😀

  9. jumeri am voie?zacusti, ultimele rosii de gradina, branza f, cred ca la fix de regim.ramantata, coaste afumate

  10. cred ca azi ai fi mandra de regimul meu asociat: a debutat cu o pastrama de borc cu mustar si paine pe post de mic dejun. si mi s-a facut sete, asa ca m-am hidratat cu o bere.e buna cum au descoperit cercetatorii.
    am facut cumparaturi, in piata cica ziua recoltei, buluc de oameni, m-am enervat si am mai baut o bere, dar e buna, are multe vitamine B.
    apoi am cumparat pastrama de oaie, are ceva colesterol care sfaraie pe gratar, dar ca sa echilibrez am baut niste must, care are antioxidanti, vitamine, foarte sanatos!

    am zis sa nu uit de carbohidrati si am pus de-o mamaliga, stropita cu mujdei si acizi grasi Omega 3, antibiotic natural.
    in timp ce se faceau pastrama si mamaliga muscam melancolic dintr-o foaie mare de sorici, care are colagen, face bine la articulatii.

    si ca sa nu uit de calciu am mancat majoritatea mamaligii cu branza de burduf. pastrama am mancat-o cu ardei iute, foarte bun pentru circulatie sporeste imunitatea, etc.

    cred ca am respectat regimul asociat si ma primesti in comunitate, chiar daca azi nu am mancat deloc cartofi

  11. Pingback: Regim de slabire « Aphextwinz's Blog
  12. Pingback: Colectia de snitele « Aphextwinz's Blog
  13. Nu amesteca niciodata PROTEINELE ANIMALE(carne,branzeturi,oua) cu cele bogate in AMIDON(paste,,paine,cartofi,orez,produse de patiserie,leguminoase) si cu nimic!
    Proteinele animale necesita un fel de enzime pentru a fi digerate in timp ce amidonul are nevoie de cu totul alte enzime. E o contradicitie la nivel enzimelor care faca ca niciunul din alimente sa nu se digere complet. Asadar: NU cartofii pai cu friptura, NU paste cu carne decat cu sos vegetal si Nu produse de patiserie umplute cu carne).
    Cand mancarea ajunge in stomac, sucul gastric isi ajusteaza acidiatea(ph) si ENZIMELE astfel incat mancarea sa fie digerata cat mai bine.(complet)
    Consumanad impreuna doua alimente care au nevoie de ajustari DIFERITE diferite ale sucului gastric rezulta: un suc gastica care NU digera complet NICI UNUL dintre alimente.
    Mancarea ajunge in intestine incomplet digerata si intra in PUTREFACTIE.
    Rezultatul: acumulare de substante toxice in instestin – > Cedeaza unele organe (ficat,pancreas,rinichi etc) si rezulta=> boala cronica.
    Toate astea se intampla chiar daca consumam alimentele cele mai BIO si naturale dar le combinam gresit.

  14. Pingback: Fleica marinata, coapta la cuptor | Aphex

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s