La Barca

Adica pizzeria si restaurantul La Barca, de la noi din cartier.

Vad ca pe site meniul nu e actualizat, au mult mai multe decat scrie acolo, e curat, frumos, preturi decente, mancare corecta (acum nu va asteptati la gat de girafa umplut cu tartite de fazan). Si, cel mai important, pentru mine, chelnetitele amabile, rabdatoare, ne-am intalnit vreo sase gaitze si au stat de fundul nostru cu zambetul pe buze desi inauntru pregateau o nunta.

Culmea, desi cald, totul a venit cum trebuie, berea rece, rece, vodka cu gheata de rigoare separat. Nu spun ca e crasma cu pretentii si meniu de sapte mii de miliarde de stele, dar ne-am facut pohtele ce le-am pohtit, alea banale, ne-am simtit bine si nici nu am platit mult.

Hai ca am tras si cateva poze.

Eu am avut un chef teribil de snitel (de porc) cu cartofi prajiti (si cum de obicei intreb, iaca am avut noroc si erau cartofi-cartofi, adica nu congelati).

Asta pentru ca acasa nu prea fac, na.

Si cu salata de rosii, m-am gandit ca e buna, ca inca mai e sezon, din pacate deja erau plastice de supermarket. Dar m-am consolat (pentru inceput) cu o Leffe.

Oricum portia a fost mare (a mai luat o prietena ca mine) asa ca doua snitele s-au dus la pachet la unul din sotzii lasati incorect acasa, sa stea cu jivinele, copiii, sa aspire, sa faca cumparaturi, da, suntem rele).

Bine, in punga am aruncat si toate frunzele de salata din decor, plus morcovii, ca sa ii dau la papagali.

Cofi a poftit pizza speciala. Pizza e buna, corecta, nu cea mai buna pizza din lume. Haios a fost ca s-a cerut cu extra ardei iute (care apoi a aterizat cuminte pe marginea farfuriei, pentru ca era … iuteeeeeee).

Carmen, o rea, ne-a facut pofta de vodka (asta pentru ca si-a comandat limonada, stiu ca nu intelegeti, dar asa e) si de mici asa ca, desi si-a comandat doi mici s-a sarit la patru. A mai avut un sote de ciuperci cu ceva sunculita si ceapa si un sos foarte bun. Micii, fireste, buni, de la bulgar.

Vio, spaghete cu pui, poate pentru un italian cu puncte de vedere italienesti au mult sos si sunt putin prea bine fierte, adica sunt mai romanesti asa, deci, cum imi plac mie.

Am uitat complet cat a fost nota de plata ca eram stresata de gandul la potaie, era ora de scos curca in curte, dar stiu ca a fost decent, s-au consumat multe limonade, vodka absolut, beri la halba, Leffe, nefiltrate de la Bergenbier, acum nu stiu, am auzit si comentarii negative de la unii legat de carciuma, mie, una, mi-a placut si ne-am simtit bine toate care am fost.

In speranta ca ne mai primesc aia acolo, va doresc hard roc aleluia.

13 gânduri despre &8222;La Barca&8221;

  1. au multe chestii interesante in meniu dar daca tot trancaneam precum cotzofenele am luat rapidulescu ce ne-a cazut in mana, daca mai mergem, am vazut cateva specialitati interesante pe meniu, sa vedem cum sunt.

    multumim.

  2. Pingback: Vinete in suc de rosii « Aphextwinz's Blog
  3. Pingback: Obsesie pentru snitele « Aphextwinz's Blog
  4. Vin si aici din cauza motivului…..snitzel, arata de milioane. Mi s-o lasat de un snitzel ca n-am cuvinte!
    Si mai vreu sa spun ca astept melodia flower-power promisa 🙂

  5. mvaaai, mai eu mai uit, adu si mie aminte :)) am uitat complet de melodie plauar flauar, tii. sa vaz ce mai gasesc cu prima sedintza foto, daca nu se face urat cred ca o pun tot azi si ma gandesc al ceva.

  6. Deci unul din cei abandonati peste 5 ore acasa, a beneficiat de snitzele, iar eu am fost cea mai fericita ca nu trebuia sa m-apuc la ora 20.00 de snitzele. Restul de pizza, dezintoxicat de ardei iutzi( am martori ca-mi curgeau lacrimile de cat era de iute) se pare ca a ajuns la alti abandonati.
    Per total, ne-am mutat pe la 3 mese, sa ne ferim de soare, unele fete nici nu venisera inca, la prima mutare, am comandat mancarea in 3 transe, majoritatea chelnerilor ne puneau mancarea in cap in alte locuri. Si sunt umblata pe la stabilimente de genul! E genul de loc unde te aduni ca sa nu te stresezi si sa poti trancani.

    Pizza ar fi fost buna spre destul de foarte, daca nu avea masline de alea gaurite de plastic pe care personal le detest. Ardeiul iute insa era mutant, din piata de multa vreme n-am luat asa un specimen.

  7. Pingback: La Barca numarul doi, solo cimpoi « Aphextwinz's Blog
  8. Pingback: Si inca o serie de gateli diverse la ghici « Aphextwinz's Blog
  9. Pingback: O, snitel frumos, o, snitel frumos « Aphextwinz's Blog
  10. Pingback: Vorbeste foamea « Aphextwinz's Blog
  11. Pingback: Mos Craciun exista! | Aphextwinz's Blog
  12. Pingback: Spaghetti cu pui | Aphex

Lasă un răspuns

