Cumparaturi

Am avut de facut niste cumparaturi si cheltuieli, musai, ce mai. Si am vazut niste chestii interesante, pe unele le vazusem in reviste, cu reclama, dupa fasolea aia batuta oribila de la Olympia tot am mai incercat, de data asta am reusit, alte chestii nu le mai vazusem pe la noi.

M-am uitat pe etichete, ok, produse sterilizate, nu au conservanti, nu au MSG.

Cum asta nu inseamna musai ca e si bun ce e in cutii, am trecut la degustari. Supele crema bune, cea de legume, picanta, cu multe arome, cea de rosii usor picanta si acrisoara. Atentiue, scrie ca se pot incalzi la microunde, nu faceti ca mine, sa le puneti pe foc, sunt din poliester, ia foc, curge pe aragaz, pute.

Le-am mai pus crutoane si putin ulei de masline, bune dom’le, de retinut.

Fasolea batuta Jupan Ignat, tot surpriza placuta, multa ceapa, cum imi place mie dar cel mai important, gustoasa fasolea in sinte, au „gresit-o” bine, adios Olympia.

Cartofii sunt mici, gen noi, fierti perfect (nu stiu cum fac asta). Cred ca ii bag intr-o mancarica de diverse. Si prajiti sigur merg. Nu stiu daca e convenabil pretul, insa.

Avem asa: supa crema de legume, 4,94 RON, de rosii, 4,45 RON, aperitiv cu vinete, 2,43 RON, fasole batuta, 4,34 RON iar cartofii, 800 de grame, 5,90 RON.

Per total toate experimentele au fost reusit, nu ca nu as putea face acasa o supa-crema, dar nu stii cand iti trebuie in excursie, cum imi trebuiesc mie acum, nu? hard roc aleluia.

3 gânduri despre &8222;Cumparaturi&8221;

  1. Pingback: Tocana cu cartofi, morcovi, mazare, fasole si carnati « Aphextwinz's Blog

Lasă un răspuns

