Sony Cyber-Shot

Adica, rezerva bietului Canon. Am facut cateva poze cu el, ce e drept nici nu e soare afara, dar parca …

Clozap … pf, mai incercam.

Si ca sa nu las o postare fara nici o informatie, la Auchan au adus lapte de capra, integral si ne, pasteurizate, aproape 5 lei litrul.

hard roc aleluia

Ultimul drum

Piesa-i gata, trag oblonul, hei, ce ploaie e afara …

Ieri am plecat ca de obicei impreuna la plimbare, in oras, spre „sufragerie”*, nu banuiam ce va urma. Ne-am hlizit cu nonsalanta la zidul simpatic pictat al locantei in care am petrecut cateva ore frumoase.

Am savurat, unii cu toate simturile, altii doar vizual, o minunata portie de farfalle cu speck.

In miezul noptii ne-am oprit la Budapesta sa luam pulsul orasului, sa mancam la botul calului vestitul kebab de Dristor.

Pentru ultima oara am apasat butonul macro, sa va arat o eticheta, mi s-a parut cam inlacrimat rezultatul, dar nu-i nimic, se vede ceva.

Am pozat incarcarea vasului cu ayran.

O portie de saorma cu de toate, cartofi si ayran.

Cand sa facem un detaliu la muscaciune un paznic al locului mi-a spus ca nu e voie sa fac poze. Deh, obiectiv important, saormerie, cine stie ce secrete poti surprinde, asa ca am luat frumos saorma acasa pentru ca in dimineata asta sa trag in chip si sectiunea. Dar nu a mai vrut. Am incercat sa il resuscitez, i-am cautat boala. Si i-am gasit-o, nu mai am ce ii face, l-am montat la loc si i-am pregatit in loc intr-un sertar, sa se odihneasca. Fotografia cu el in operatie este facuta cu Sony-ul de rezerva.

Adio Canon PowerShot A550.

* sufrageria e un bar