Beri memorabile

Ideea, pai de unde, tot de la Costachel care scrie o droaie de articole interesante. Cum in plimbarile mele, fie la Rosiorii de Vede, fie la Barcelona, trag in chip berile, ma apucai sa le adun, una de ici, una de colo. Buba e ca aveam prea multe si a trebuit sa renunt la multe poze si sa impart postarea in doua.

Daca tot a fost ieri ziua nasului nostru incep cu berea de la baldabac, intotdeauna memorabile, intotdeauna multe, hai la multi ani 🙂

Continui in ordinea in care le-am gasit in fisiere.

In Amsterdam, exact la capatul unei celebre stradute cu felinare rosii, cum sa nu fie de amintit Red Light District si pisuarele tuguiate din mijlocul pietei, Coffee Shop-urile, Rembrandt, Van Gogh, pe langa toate punctele de atractie am baut cate o bere (sau mai multe).

In Bacau, In Stage, cu Riverel si gasca ei de unde nu am plecat niciodata nedansati si nebauti, unde berea curge valuri si tequila shot-uri.

O zi superba in San Benedetto cu prietenii Silvia si Gio, de neuitat.

Terasa din centrul Bolognei pe care am tocit-o, unde am tradat berea cu mojito, dar nu mereu. Excelenta marca aceea de bere si mai ales halba, sanatoasa.

O splendida terasa la Venetia care mi-a ramas in amintire pentru pozitia faina pe apa, vremea perfecta, soare dar nu canicula si, nu in ultimul rand pentru preturi (parca era terasa Continental). Dar asa de placut a fost ca nu as mai fi plecat de acolo.

Asta din pacate chiar e doar o amintire, Scottish Pub-ul din brasov care avea cele mai traznite beri posibile, tarii asemenea, chelnerii misto, patronul … scotian.

Bulgaria, de neuitat, desi doar am tranzitat-o, intr-un orasel, in gara, cele mai ieftine beri pe care le-am baut vreodata, urmate de niste drumuri, cred ca mai proaste ca ale noastre inainte de 89 (si dupa pe alocuri), canicula, praf.

Kavala, terasa linistita sub pomi exotici, in asteptarea vaporasului care sa ne duca in Thassos, apa, soare, nu Garneata.

O ultima bere la celebrul festival de la Cernavoda unde s-a cantat pe o furtuna teribila, nu gasesc articolul sa pun link, dar berea ramane.

O, da, bere celebra in prezenta piciorului meu accidentat intr-un salt mortal de pe pontonul din Cesme, care nici acum nu s-a vindecat de tot.

In Chios, oraselele pitoresti, baie in mare, pierdut vapor, dormit la pensiune haioasa, distractie mare.

Cheile dambovicioarei, trei fete, un baiat, un matiz, un cort, bere si vodka, poc de pe stanca, slana picurata pe pita, oare Djini isi mai aminteste?

Una din naturile moarte de la unul din concertele L.O.S.T. Memorabile toate ele insele. Sunt apolitica, da aia se nimeri sa fie bricheta.

Constanta, apartament, malul marii, pescarusi, etajul patru, asta tot de memorii a la nasu sunt, mai ales alea cu jocurile de remy.

Creta, nepotel, tone de beri, plaja, maslini, cele mai frumoase rasarituri de soare.

Ca la orice vizita a unui prieten in tara, se lasa rau.
Aici venise Valencianul, poreclit si bassul bucuros. Si poza e facuta abia la inceput.

Bucovina, Gura Humorului, gratarul altora, berile ale noastre, un Paste memorabil, mai ales vopseaua masinii il tine minte bine.

Iarna trecuta, 2010, ca acum de cand cu blogul am si starea vremii pastrata la arhive, bere la una din multele dezapeziri.

Iasi, festival mare, cazare la casute langa lac, pus mancarea pe casute, animal mare furat mancare, balamuc si halimai la Ciorbesti.

Berea asta nu o sa o uit, intr-un mall impresionant din Istambul unde cred ca am vazut cele mai mari preturi posibile.

Cele mai bune beri in centrul Sarzanei, la o terasa modesta cu mici pizza si farinata, unde o lalaiam cu orele privind zumzetul orasului.

O sa mai continui, voiam sa pun link din postarea de unde am luat berea, dar merge de porc search-ul wordpressului si ma enerveaza, mai pun mai incolo.

5 gânduri despre &8222;Beri memorabile&8221;

  1. In primul rand, sa va traiasca nasul, la multi ani pentru ieri ca iaca, n-am stiut! :))

    In al doilea, ff misto postul, frumoase amintiri.

    Si-n al treilea, cum sa uit bre?! Matizu, calu din mijlocul soselei, cortu si focu de tabara? 😀 ehehe, m-am gandit de multe ori asa, cu nostalgii…. 🙂 plus scapatul aparatului foto in parau :))) dar sa stiti ca a fost reparat si merge si acu, numai ca l-am cedar mamei din dotare, care fost incantata 😀

  2. Merluc de credeam ca citesti asa, cat de cat cu regularitate. Transmitem, stai sa ne revina creierii acasa, sa stii ca si aparatul meu dupa doua bai in diverse mari inca functioneaza dupa cum se vede la retete, adica, mere, desi primiram unul nou, dar sa il ia gaia ca ie sony.

    Iar zi ca aia cu vodka, suc, aulio ursu, la buda de dupa pom, slana picurata, multe altele, nu cred ca mai retiu sa fi fost asa de faina fo iesire cu cortu’.

    Te nostalgesc io de nu te vezi ca daca iti pui pozele cu plimbarile imi faci un dor de ducaaaaaaaaa.

  3. cu pozele n-ai grija, ca pana le pun eu trece baba cu colaci, am restante de ani de zile…

    da bre, te-am bagat in google reader si vad acolosha cand mai scrii ceva, dar nu ma uit in fiecare zi, ca deh, munci, trebi, fb :p

    Sony sux. Cand oi vrea sa-l schimbi, ia-ti canon sau lumix.

  4. am canonu meu neabandonat, cazut, rupt in doua, nu mai face nu mai drege, pozele numai cu 550 le fac, ce crezi. pai pe nea sony daca il botez in marile lumii sau il dau de pamant de pe bicla sau de pe cal ma indoiesc ca mai functioneaza, asa ii de pitzy.

    daca moare canonu’ canonit, iau alt canon si poate fac cadou un sony nou cui nu are, ca io nu ma inteleg cu el 😀

  5. Pingback: Beri memorabile, ultima parte | Aphextwinz's Blog

Lasă un răspuns

