Bugatti 2000 si Porthos

Carciuma in care a crescut o hoarda de amici s-a transformat in timp, s-au schimbat patronii, bucatarul nu, ceva din chelneri au mai ramas, tot ca acasa e. Despre localizare si adresa gasiti pe Afterhours.

Nu e foarte aglomerat, am organizat cateva evenimente acolo si e ok, preturile sunt nitel maricele si plaja bauturilor alcoolice nu extraordinar acoperita. Chelnerii sunt buni, acum obiectiv nu pot face o cronica pentru ca suntem clienti vechi. Asa ca incerc cat de cat sa va zic ce am mancat aseara, ce recomand aproximativ (am mancat multe la ei in ani si ani de zile, nu se pune) si cam cum mai arata locatia de cand cu noul patron, adica de ceva vreme.

Acum e in haine de sarbatoare, localul nu are vreun decor deosebit, nici cel mai frumos nici cel mai urat, are o sala intermediara, una mai ferita, separeu si salon vanatoresc (adica decorat mai rustic) la etaj.

Pizza, focacce, chifle, toate se fac la cuptor cu lemne si sunt foarte bune.

Cand suntem mai multi, ca sa cuigulim de la unul la altul, luam gustare calda, carnaciorii sunt banali dar ficateii, cascavalul si mai ales ciupercile pane cu sos, totdeauna bune.

S-a luat si o chestie de carne de vita trasa in unt, dupa gustul meu prea bine facuta, dar asa s-a cerut, oricum gustoasa chiar daca greu de mestecat. Si cartofii frantuzesti au fost buni.

Pizza, de oricare, e buna foc, ca e de la foc, na. Noi am luat pizza Bugatti si separat cu somon si ardei iute, oricum ingredientele sunt bune si bucatarii flexibili. Puteti cere mai orice.

Mici nu aveau asa ca i-am rugat sa ne faca rost caci eram cu prieteni veniti de departe care voiau mici. Si nu a fost nici o problema, bineinteles, niste mici deliciosi, apoi din partea casei am primit si ceva sorici si jumari facute „in casa” (mai exact in carciuma).

Preturile la mancare sunt oarecum normale, rationale, cat de cat, o pizza in jur de 20-28 e lei, depinde de care. Bautura mi s-a parut scumpa si cum ne-am intins, ne-a rupt nota de plata la final, nici nu zic suma ca nu are rost. Bere la draft nu mai au si cea la sticla in general e la 0.33, apa minerala tot la sticla mica (de sticla).

In general nu e ieftin dar bucatarul e bun si poate face multe din cele ce nu sunt pe meniu (desi sunt mult prea multe, greu de hotarat si cu meniul in fata), au si mancaruri romanesti, au si fructe de mare, poti sta sa mananci repede si ieftin sau sa zaci (ca noi) si sa iesi la pepeni.

Nu imi dau seama cat de pe inteles a fost cronica, e o carciuma de clasa indefinita asa ca mi-e greu sa o catalohgez, mie, personal, imi place.

Asa de final gen hard roc aleluia sa vi-l prezint pe Porthos, catelul nasului meu, are parca patru saptamani, e un tanculet pufos, aici in vizita la carciuma sa rontaie sorici.

Sa ne traiasca si hard roc aleluia.

Un gând despre &8222;Bugatti 2000 si Porthos&8221;

  1. I love Porthos! E frumos foc! In rest, nu comentez, dar la Porthos…. nu putui sa ma abtin!Poza aia cu limbuta afara e mortala!

Lasă un răspuns

