Trattoria Verdi – Popa Nan

Trattoria Verdi o stiu, ca sa zic asa, din fasa. S-a deschis foarte aproape de un alt restaurant italian, vorbesc de cel de pe langa statuia aviatorilor. Si l-am testat pana la ultima frimitura si l-am apreciat de fiecare data.

Inca o cronica si locatie gasiti pe Afterhours

Imprejurrile au facut sa ajungem de doua ori in cateva zile la locanta din Popa Nan. Prima oara am uitat aparatul, acum imi pare bine, ar fi fost o cronica neobiectiva. Pentru ca de data asta am luat, fiind mai multi, feluri multe si diferite si deja am vazut cu alti ochi preparatele.

Ce pot spune din capul locului si o sa repet daca e cazul, chelnerii au fost nemaipomeniti. Si ajutoarele la fel, nici nu te sufocau nici nu te lasau cu scrumiera plina, amabili, stiau ce e pe meniu, modifica la cerere din ingredientele felurilor, chiar se misca bine de tot.

Am inteles ca depinde, ca altii nu au avut noroc de chelneri buni, probabil ca e, ca la multe localuri, migratie continua, acum am nimerit bine asa ca am si lasat o spaga generoasa.

Mancarea, la vizita anterioara s-a prezentat foarte bine. Nici acuma nu a fost foarte rau dar a schiopatat pe alocuri. Plus ca mania de a pune sos de rosii din ala din rosii tocate la conserva (bun, nimic cu sosul) la orice, face sa semene cu chinezestile unde schimba porcul pe pui si sosul e tot ala.

Sa vedem ce am luat ieri.

S-au luat bruschette, cu rosii si cu somon, au fost ok.

Calmarii pane (insist sa scriu calmari, asa apar in DEX-ul meu, asa scriu, na, deci nu mananc un „a”) rezonabili, crusta crocanta aduce cu cea de la puii KFC. Insotiti, fireste, de acelasi sos de rosii tocate cu diverse, bun de altfel dar nu prea se pupa cu goangele, parerea mea.

Eu am luat pizza. Ingredientele de pe pizza totdeauna bune, totdeauna suficiente. Problema de data asta a fost ca pizza era complet rece. Probabil ca au asteptat sa aduca totul odata, nu stiu ce sa zic. Asa ca am facut din ea un sandwich reusit. Mi-a trecut prin minte sa ii rog sa o incalzeasca dar mi-e teama de chestii din astea, mai scuipa unul, se mai scarpina la, ma iertati, floci, ca ii pui pe drumuri, nu stiu, nu ma risc, am mancat-o rece.

Altfel blatul si ingredientele bune de tot.

Lasagna bunuta, am mancat si mai bune (mereu ma gandesc la primul local Verdi unde totul era perfect).

S-au luat si paste cu porcini (hribi), nu am gustat dar nu aratau rau deloc, data viitoare o sa incerc.

Salata cu somon, generoasa si sigur buna, s-a consumat toata si cine a comandat-o stie ce mananca.

Teapa maxima mi se paru la fructele de mare. Crevetii in numar de patru au venit, jumatate din ei, numai capatanile, probabil de la o alta masa, nu acuz, zic si eu. Iar caracatitele alea mici (moscardini) cauciuc de cauciuc. Slab de tot. La prima locatie aduceau un filet fain de somon, crevetii alaturi, calmarii idem si un sos bun, asta era din maioneza la borcan si am identificat si gustul, am acum un lapsus sa va zic marca, o sa editez cand imi amintesc. Slab de tot.

A mai fost si brazino, biban de mare se traduce, la cat de putine se gaseau inainte de 89 la multe schioapata traducerea asa ca daca scriu ceva aiurea apreciez daca ma corectati.

Nu cine stie ce, s-a dorit cu masline langa, nu sosul clasic, fireste, am dat de acelasi sos de rosii tocate. Nu ca ar fi ceva rau, dar la orice?

Cotlet de porc, reteta casei. Idem, nu e rau dar … inecat in sosul ala de rosii, acelasi. Si mult prea bine facut.

Nici cartofii la cuptor nu erau vreo mareata realizare, o sa spuneti pai da, cartofi, ce sa fie, mai alegem si soiul in functie de ce facem, astia erau porcesti, inecaciosi, niste sapunari s-ar fi potrivit mai bine. Parerea mea de mesean, fireste, critic culinar nu-s, doar ca am crescut prin carciumi.

Asa ca per total, ca sa inchei, mancarea e ok, daca vrei sa fi carcotas ai de ce, m-a enervat pizza aia rece si omniprezenta sosului de rosii, caracatituci nu mai iau, asta clar. Data trecuta am luat toti pizza si a fost perfect si pizza e chiar buna daca vine cand iese din cuptor. Serviciul a fost bun, toaleta e cum trebuie.

Noi ne-am lungit asa ca nu pot da un scor final care sa reflecte o masa de oameni normali pentru ca s-a baut mult. Vin, bere, Jagermeister, plus un desert, alcool nenumarat, nu am tinut cont, asa ca s-a dus pe la sapte milioane nota cu tot cu spaga in sapte persoane in conditiile in care doua din ele au fost cuminti si au consumat impreuna numai de un milion. Oricum preturile sunt ca de Bucuresti, nu cele mai mici, nu cele mai mari.

Si sa nu credeti ca nu am gatit, ba da, o salata orientala, banala, numai cu un plus de castraveti murati, am facut si o poza cu micul dejun la care a participat. Daca va intrebati ce cauta parizerul la gratar acolo va spun eu: avuram pofta si din cand in cand … hard roc aleluia.

Apropos de Popa Nan 🙂

Lasă un răspuns

