Venetia culinara

In ultima zi a sederii ne-am sucit, ne-am invartit, ca ce sa facem, unde sa mergem, pana la urma am insistat, haideti mai la o cafea la Florian, ce mama ma-sii. Asa ca tup in tren, poc la Venetia.

Si aici fac ca la Bologna, despart pozele cu mancare de cele cu canale si cladiri si ce mai este, ca altfel nu mai termin de postat.

Asadar de la tren am pozat pe tot drumul (pe care l-am gresit si am ajuns p stradute pe care nu mai fusesem) tot ce mi-a placut sau am apucat, in sensul de vitrine.

Cum venise ora mesei, am luat-o mai pe langa mal si mi-a placut mult terasa asta:

Preturile nu prea mi-au placut, era terasa hotelului Continental, destul de aproape de gara pe pietonala aia aglomerata (allah damn it, pietonale sunt toate strazile de fapt, ati inteles voi). Dar daca tot am venit la o cafea sa ne bucuram de priveliste, de ce nu, hai la o bere, ca merita.

Preturile maricele, cam 8 euro o bere (vinul era de la 35 in sus), de la 12 euro portia de paste pana la 40 sau mai mult un fel de mancare. Am optat pentru meniu, 30 de euro, doua feluri de mancare si desert per cap de vita furajata. Si bine am facut, ca aveam de unde alege, totul excelent si proaspat, bineinteles.

Am luat carbonara, paste cu fructe de mare si lasagna la felul unu si escalop cu lamaie, peste si vitel milanez cu garnitura de legume la gratar felul doi. Doua deserturi si o cafea. Bun, lejer, priveliste, super, exact ce imi doream, nu as mai fi plecat de acolo. Linistea era intrerupta numai de valuri, motoarele barcilor, soarele era perfect, vanticelul adia. Fain la Continental. Berea si mancarea a fost pe la 130 de euro.

Am luat-o iar la pas si am facut cateva poze la vitrine si nu numai.

La taraba asta o tipa draguta te indemna cu tot soiul de cocktailuri de fructe, cu sau fara alcool, sa degusti. Asa ca am cumparat trei mojito, ce era sa facem, prea era simpatica. 9 euro paharul, asta n-a fost simpatic dar na.

Iar la pas.

De la Giacomo Rizzo am cumparat data trecuta o droaie de chestii misto, acum m-am abtinut sa intru in magazine, voiam musai caefa la Florian.

Vitrine de carciumi.

Un buchet de ardei iuti pentru nasimiu.

Si o taraba pe care o pun chit ca e urata poza ca se vad celebrele radicchio di Treviso, o cicoare pe care cei de la Paprika TV au tradus-o la o reteta ca fiind „ridiche: :))))))))

Dragi domni de la Paprika, nu e ridiche, e treaba aia mov de sus de 13.90 euro kilogramul.

Niste pizza gigant.

Si in sfarsit am ajuns la Caffe Florian despre care cred ca ati auzit, daca nu, http://www.caffeflorian.com

Ca sa raman numai la partea cu ce am bagat la ghiozdan, restul de poze, cum am zis, le urc separat, iata: o bere la 0.33 – 11 E, doua semifredo, 11.50 E fiecare, espresso, 6E, cafea rece, 8.50 E, cocktail Florian (bun, bun), 16 E si supliment pentru muzicieni la trei persoane cate eram, 15E. Total, fara spaga, 82.50 E.

E, da, o sa ziceti ca am luat-o razna, dar Venetia fara macar o cafeluta la Florian, nu se exista domnule. Si fara macar o prajiturica de-a lor, parerea mea si hard roc aleluia.

5 gânduri despre &8222;Venetia culinara&8221;

  1. totimpu e ingrozitor de scumpa, dar daca strangi pt altele si iti dai seama ca nu es socotelile, aia e. macar o cafia sa iasa.

  2. daaa si mie imi placura da’ nu luai ca erau prea mari si noi aveam numa’ un bagaj gratzie celor de la bluer.

Lasă un răspuns

