Burger picant

Motivatie: am primit comanda de musaca, aveam carne tocata si pe unde ma invarteam, „internautic” vorbind, toti, burger, burger, ca ala Batman, Batman. Din ce imi amintisem ca am vazut pe ici pe colo si din ce aveam si eu, am executat. E prima oara cand fac cu ou chifteaua asta neamto-americana. Asadar am furisat din carnea pentru musaca cam doua maini, am pus un ou, o ceapa mica, tocata marunt, mustar iute, ketchup (Heintz picant), sare, piper, Worchestershire (mereu mi se incurca degetele cand scriu asta) si Tabasco.

Am amestecat totul bine (am pus si extrem de putin pesmet) si am aplatizat intre doua folii.

Mi-au iesit trei chifteloi pe care i-am dat la rece, unii peste altii, fiecare cu folia ma-sii.

Pentru garnisit in afara de ketchup picant si mustar iute (ha!) am pregatit castraveti murati, rosii si salata de ceapa alba marinata.

Parjoloiul l-am fript pe plita, eu am folosit carne de la bulgaroaica, deloc grasa, asa ca nu l-am lasat mult ca sa ramana fraged si zemos.

Et voila. Si nu, nu am facut eu nici o chifla, am cumparat 😀

Garnitura perfecta, parerea mea:

Daca e cu burgar si fries, hard roc aleluia si o trupa americana 😀

2 gânduri despre &8222;Burger picant&8221;

  1. Pingback: Salajean burger « Aphextwinz's Blog
  2. Pingback: Cheesburger aproape bio « Aphextwinz's Blog

Lasă un răspuns

