Fast Food la tine acasa

In lipsa completa de inspiratie si tot din seria: sa ucidem ce mai gasim in zona, am tras afara din congelator aluatul bella, pentru pizza, achizitie relativ recenta. Nu e rau, nici cel mai bun, merge, nu mi-am rupt mai mult de o masea in el, da’ de vina e maseaua.

Am gasit un salam, ceva verdeturi, niste cascaval si am incropit, chestie tata pe la noi: pizzaaaaaaaaaaaaa.

No bun, da’ acum aveam chef de un cartof d’ala fript, sa fie fastfudu complet. Da’ si lene de stat dupa ei. Asa ca am procedat (draga hepi astia is pt tine) asa: am amestecat cartoafele cu niste condimente luate de la sushimania, sare si oloi (intre condimente, cum va indica sageata, erau si seminte de susan negru).

Si ce merge mai bine alaturi decat un mini-sandwich cu unt, cascaval lactosolomonescu si ridichi? Daca ar fi seful meu aici ar fi fericit.

Dupa o zi ca cea de azi, inainte de hard roc aleluia m-a obsedat melodia asta, adica vorba ei, ca melodie nu prea e: „cine are noroc are, cine n-are, n-are”.

2 gânduri despre &8222;Fast Food la tine acasa&8221;

  1. Săr’m’naaaa! N-am, mah, n-am noroc io, io-te mânc ciucalata, ca n-am io asa cartofi…mananc si plang, mananc. Vând fân.

Lasă un răspuns

