Ai lãv Brasov

Am fost intr-un sfarsit de saptamana de trandaveala si leneveala asa ca nu am sa va arat peisaje ca ne-am invartit numai prin centru si catva carciumi, in rest poker, beri, clasice.

Prima si ultima zi, superbe.

Ca sa nu ne mai inghesuim la rude am gasit o pensiune pe Castelului numarul 30, Casa Peter (nu are nici un insemn ca s-ar afla acolo) cu camere mari, impecabil de curate, simple si generoase ca spatiu, 95 de lei pe noapte (depinde cate zile inchiriezi, se negociaza). Noi ne-am simtit excelent desi la prima vedere curtea interioara de casa veche, saseasca, nu parea cine stie ce.

Primele fotografii sunt de la Pizza Roma (de langa Venezia), mereu mi-a placut cum se mananca, servirea, e putin inghesiut dar nu e o mare prooblema. Sigur ca un italian poate ar spune ca nu e mancarea ca la mamma lui acasa, dar eu m-am nascut in Romania si imi place. Tris di pasta, trei pizza (imense), beri, tarii, suc, cafea, in jur de un milion vechi.

Revelatia am avut-o in ziua urmatoare cand am fost la o carciuma pe care tot voiam sa o incerc (auzisem pareri contradictorii) si anume Bucatarasul vesel. E pe o straduta care se face din pietonala, e semn in mijlocul respectivei pietonale, imposibil sa nu gasiti (desi as prefera sa nu imi mai ia atata lume in serios precizarile, ca pe urma nu mai gasesc eu locuri 😀 ).

Localul simplu si cu bun gust amenajat, chelneritele atente fara a fi sacaitoare, toaleta impecabila, meniul bine garnisit. Portii chiar prea generoase pe alocuri pentru stomacul meu si totul foarte gustos si atent preparat.

Salata de vinete cu maioneza si cascaval pane in crusta crocanta si ciorbe de cartofi cu afumatura, smantana si tarhon la felul unu (am fost patru insi).

Carnati cu varza (exceptionala varza)

Snitel cu cartofi (cartofii prajiti nu stiu cum naiba da buni si la felul asta si la coaste).

Sarmale cu mamaliga, foarte bune.

Si felul asta pe care vi-l recomand macar la doua persoane, e imens: coaste la gratar cu cartofi, ceapa si sosuri. Coastele nu le-am dovedit toti patru dar cartofii s-au topit.

Cu beri, ape, sucuri, cafele, tarii (tuica fiarta buna de tot), a fost cam 160 de lei, mai mult decat rezonabil.

O sa revenim cu certitudine.

Ne-am intors cu trenurile care au avut intarzierea de rigoare ca se tot reabiliteaza liniile alea.

In gara …

Am luat micul dejun la locanta ce se numeste neinspirat „Pi piron”, cu 16 lei niste carnatz care nu stiu ce animal aveau la origine, fasole batuta, paine cu unt, cafele, beri, apa.

La grabnica revedere Brasov 🙂

Dupa asa dezmat acasa am dat-o pe regim cu macrou in folie, cartofi cu rozmarin si sos verde, sa vedem cat ne tine.

hard roc aleluia

3 gânduri despre &8222;Ai lãv Brasov&8221;

  1. Pingback: Favorite prin localuri « Aphextwinz's Blog

Lasă un răspuns

