Tocanita de hribi

Mi-am amintit de o punga de hribi gata curatati si taiati de prin congelator, i-am pus cu o ceapa taiata mai mare si putina apa sub un capac.

Slide1

Dupa ce s-au facut aproape complet (au fost foarte fragede ciupercile) am adaugat o mana de pasta de rosii si piper din belsug …

Slide2

… si cateva prafuri de usturoi ca am ramas in pana de ai momentan.

Slide3

Chiar inainte sa sting focul am pus si doua linguri de smantana.

Slide4

Cred ca merg aproape cu orice garnitura, paine, mamaliga, cartofi, orez, eu am avut chef de paste.

Slide5

Detaliu.

Slide6

hard roc aleluia

Lasă un răspuns

