Barcelona, te-am pupat, Valencia venim

Inainte de a pleca spre gara am mai bantuit putin prin Barcelona, am dat o tura pe langa catedrala (nu am intrat).

Diapozitiv1

Diapozitiv2

Diapozitiv3

Diapozitiv4

Diapozitiv5

Era si un targ de antichitati, diverse. Am fost apoi in Placa del Rei unde este muzeul orasului care adaposteste ruine romane.

Diapozitiv6

Era mult peste puterile mele sa mai urc si sa cobor sa vad locuri in care au trait aia morti de mult asa ca am preferat un „anticariat” in care am „citit” pana am terminat butoiul St Moritz si am trecut la un nou roman, St Moritz bruna alaturi de niste choriso si paine cu rosii. Pana cand jumatatea mea a terminat de vizitat vestigiile am tot „citit” ca era racoare, muzica placuta de jazz, chelnerita draguta care vorbea engleza foarte bine.

Diapozitiv7

In plimbarea care a urmat am dat peste o vitrina care mi-a placut in mod deosebit:

Diapozitiv8

Si peste o carciumioara tinuta de ceva sud americani unde am luat o bere si ceva gustari de-ale lor, era foarte placut in curtea interioara, racoros, frumos, servire impecabila, preturi bune.

Acoma se chema (www.acomacafe.com)

Diapozitiv9

Diapozitiv10

Am mai intalnit si alta piata frumoasa dar deja aveti o droaie de poze de la cealalta, se chema Mercat de St Antoni.

Diapozitiv11

De la hotel spre gara am mers pe jos ca m-au enervat taximetristii si nu era foarte departe, in drum am remarcat casa asta:

Diapozitiv12

Si ultimele imagini din Barcelona, masa si berea de la bufetul garii (multe chestii faine), berea din tren si basta.

Diapozitiv13

Gazda ne astepta cu produse specifice zonei provenind din apele din apropiere, delicioase toate, scoicile, crevetii rosii, pestele, caracatita. Din pacate nu mai tin minte nici o denumire a produselor si nici nu mi-am notat.

Diapozitiv14

Seara am fost intr-un celebru bar din Benimaclet care nu trebuie ratat. Se numeste Glop si sfatul e sa lasati copiii in grija altora daca vreti sa vedeti acest important loc turistic.

Diapozitiv15

O bere pentru cititori, va salut.

Diapozitiv16

2 gânduri despre &8222;Barcelona, te-am pupat, Valencia venim&8221;

1. Minunata piata de alimente! Nu prea am vazut la cunoscutii mei poze de genul asta si trebuie sa recunosc ca am nevoie de mai multe detalii. Barcelona e un „to do” pt noi si acuma mi-am facut sange rau cu pozele tale. Frumoasa calatorie!

2. am stat destul de putin, din paacte, nu e un oras de numai trei zile. insa e misto ca e dupa buget, gasesti preturi foarte mari si preturi normale la te miri ce. dar piata, indiferent cat stai, e chiar un „must be”