Checul aperitiv al stellei

Reteta e de aici si e prima oara cand o respect la milimetru, postul 56
http://www.culinar.ro/forum/continut-pagina/8306/chec-aperitiv/pagina/40/.

4 oua, 100 gr faina, 150 gr masline, 250 gr sunca taiata, 150 gr branza rasa ( am pus cred emmentaler), 3 linguri ulei mazlinos si o lingurita praf de copt.

Diapozitiv31

Am amestecat ingredientele feliate si maruntite cu zapaceala de oua, faina si praf de copt.

La final am pus cascavalul. Sfat: daca aveti oua de tara mai mici suplimentati cu unul, mie mi-a trebuit.

Nu uitati de cele trei linguri de ulei de masline.

Diapozitiv32

Se pune in forma (eu folosec hartie de copt dar merge si unsa si data cu pesmet sau faina).

Diapozitiv33

Din putul gandirii: se coace pana ce este coapta.

Diapozitiv34

Se feliaza rece, se poate congela, e foarte permisiva, merci Stella.

Diapozitiv35

2 gânduri despre &8222;Checul aperitiv al stellei&8221;

  1. Pingback: Zacusca usoara | Aphex

Lasă un răspuns

