Ton marinat

Dupa ce am trantit o supica de legume

diapozitiv135

si doua pizza cu ton,

diapozitiv311

am mancat tonul marinat dupa invatamintele Silviei. Adica am pus felia de ton congelat in zeama de lamaie, sare si iutica si am lasat peste noapte sa se „coaca”.

diapozitiv413

Apoi l-am taiat feliute subtiri, ca pe carpaccio si l-am stropit cu ulei de masline si mancat cu biscuiti sarati, cu baietii si fetele de rpin preajma si mai ales cu pofta, a fost tare bun.

diapozitiv510

Sunt sigura ca iese si mai bun cu ton proaspat, momentan intangibil ca pret mie, cel putin.

Lasă un răspuns

