Iarna … indiana

Cand zapezile mai au putin si ating pervazul, cand gugustiucii vin dupa mancare in fiecare dimineata de parca ar avea abonament …

diapozitiv1109

… la TV apare o doamna, made in India, care da o reteta de sos, potrivit stinsului diverselor feluri iuti din bucataria traditionala de pe la ei de acolo. L-am facut si, surpriza, a devenit un fel favorit, v-am mai pomenit in paginile trecute despre acesta, se cheama Tadka Raita.

Am refacut ca la TV, la vremea respectiva nu am avut seminte de mustar negru si le-am inlocuit cu praf de mustar. Asadar in afara de mustar seminte (praf in cazul acesta) mai avem nevoie de rosie, ceapa, usturoi, ardei iute, foi de dafin si cel mai gras iaurt pe care il gasiti (daca nu dati de cel grecesc puteti folosi din cel de oaie si bivolita de la Napolact).

Calim in foarte putin ulei de masline usturoiul, semintele de mustar negru (daca nu, punem pudra in amestecul final sau renuntam de tot), feliute de ardei iute si foile de dafin (pe care le scoatem apoi).

Tocam marunt ceapa, rosia si restul de ardei iute (depinde cat de picant va place) si amestecam bine totul.

diapozitiv293

Deschidem geamul si o aratam zapezii si gugustiucilor si, dupa ce ne delectam cu cateva imbucaturi asa, simple, ne gandim ce ar merge alaturi.

diapozitiv377

Pentru ca am primit un condiment clasic pentru carne de pui, am executat Tandoori Chicken Masala (adica pui cu un tip de sos pe baza tot de iaurt si condimente). In cazul in care nu aveti gata facut amestecul, uitati pe eticheta ce contine si cum se prepara.

diapozitiv467

Am respectat intocmai indicatiile.

diapozitiv558

Si iata rezultatul care a fot insotit de acea Tadka Raita.

diapozitiv646

बॉन एपेतीत

Un gând despre &8222;Iarna … indiana&8221;

  1. Pingback: Condimente « Aphextwinz's Blog

Lasă un răspuns

