Saramuri de pesti diversi

Stiu ca de obicei saramura se face din crap, iaca nu am nimerit niciodata sa prind un crap prin magazin, numai alte bazdaganii. Asa ca am facut saramura mai intai din chefal, prins in Marea Neagra si ajuns la mine tot via Eforie Sud si saramura de pastrav.

Pentru primul am adunat aceleasi ingrediente ca pentru al doilea, rosii, ardei grasi si iuti, usturoi.

diapozitiv184

Am copt legumele …

diapozitiv267

… si chefalul.

diapozitiv355

Din legumele tocate, usturoi si apa am facut o zama in care am aruncat pestele. L-am mancat cu mamaliga.

diapozitiv444

La fel am procedat si cu pastravul, de data asta am folosit numai gratarul de fonta, vechi de nu mai stie nimeni cati ani are si cum a ajuns pe aici.

diapozitiv539

O parte din piele s-a desprins si nu am pus-o in saramura.

diapozitiv633

Gata si cu aista, astept un crap sa imi desavarsesc colectia.

diapozitiv726

2 gânduri despre &8222;Saramuri de pesti diversi&8221;

  1. multumesc pentru informatii- acum m-am lamurit de ce iese saramura buna – se coc legumele!
    pentru mine a fost un real ajutor.

  2. Cu placere, normal ca e mai buna cu legumele coapte la foc de jar cand exista asa ceva, la bloc mai greu. Ma rog, daca nu pun la socoteala vecinii care fac oricum gratarul pe sau sub balcon 🙂

Lasă un comentariu