Salata de ceapa marinata

Nu e vreo idee noua, de fapt eu nu am mai facut-o asa, mi-a traznit pentru ca mi-a ramas amestec de sare cu zahar de la ardeii pentru umplut.

Avem nevoie de amestec de sare grunjoasa si sare, in cantitati egale, ceapa rosie, ulei si otet.

Intai se amesteca ingredientele pentru marinata, apoi se taie ceapa, cum va place, eu am taiat-o rondele foarte fine (castronelul e cat un caus de palma si cepele subtiri de tot, ca esalotele). Se pun toate impreuna si se amesteca bine, apoi se dau la rece.

Sfatul meu e sa framantati cu degetele ceapa, indiferent cum o taiati si sa o lasati la rece minim jumatate de ora. E buna cateva zile, daca ramane. Si sunt sigura ca se poate pastra la borcan, dar nu vad de ce.

(da, aici am vazut si eu ca am pus mana pe lentila si in toate pozele o sa am amprenta unica, asta e)

Cel mai bine merge cu fasole dar si in sandwich-uri, langa o papara de piure (reciclata de la piureul ramas de ieri, garnitura la ardei si chiftele, adica amestecat cu branza de burduf si ou si fripta) …

… dar si cu ciorba care va urma imediat.

rororo

3 thoughts on “Salata de ceapa marinata

  1. Pingback: Ciorba de vacuta cu salata de ceapa marinata « Aphextwinz's Blog
  2. Pingback: Rasol, adica, mai exact, cum imi place mie rasolul « Aphextwinz's Blog
  3. Pingback: Ce nu fac eu pentru comunitate « Aphextwinz's Blog

Lasă un răspuns

