Mancare de cartofi cu carnati

Caldura napraznica, asa ca o mancarica, desi decadenta, usor de facut. Nu de alta dar aveam in batatura una, alta, nu ca nu am stii noi, vasnice gospodine, sa punem de o mancare de cartofi.

Am folosit doua tipuri de carnati, cateva felii de costita afumata, ceapa verde, ardei gras si iute, cartofi, suc de rosii si foi de dafin.

Iar cum am facut-o? Cu cat mai putina vreme pierduta langa aragaz, am inabusit carnurile cu ardeii si ceapa, am pus si cartofii si am acoperit cu apa, am lasat sa fiarba.

Cand cartofii s-au inmuiat am pus si sucul de rosii si foile de dafin.

Daca vreti sa le puneti si alte condimente treaba voastra, eu am considerat ca au destule carnatii si doar un damf de dafin e suficient.

Musai cu muraturi ca altfel nu e decadenta completa, hard roc aleluia.

6 thoughts on “Mancare de cartofi cu carnati

  1. Pe Cirnati si pe Castravetele äla sint tare invidios.
    Este murat cu Sare sau cu Otet..Am mincat acum 41 de Ani in Rominia undeva pe lingä Suceava niste Castraveti cu Sare murati si cu mult Märar.
    De citeva ori pe An am asa o poftä de adsa ceva si rämin numai cu pofta…
    Am probat zeci de Variante de Murat si la urmä am realizat cä nu am Material potrivit….
    Mincare minunatä…..

  2. Cu sare, mult marar, ardei iute, frunze de visin. E drept ca au fost castraveti productie proprie da nu proprietatea mea ci a unei matusi.

  3. egal , important buni si calitate…
    Crede-mä , existä in Rominia Produse de neegalat….Multi Factori care hotäräsc Calitatea. Cum Cresc Legumele pe Cimp ( si alea din Cotez sau Grajd ) cum se preparä si chiar si Atmosphera….
    Cunosc un Chef de Bucätärie care lucreazä in Burj al Arab si el primeste tot ce poti sä visezi la Ingrediente.
    De aia , de fiecare datä cind vine Acasä in Germania , trece pe la mine ( el nu are Acoperis in Germania) si facem Piine , Gogosi , si alte Mincäruri. El zice cä acolo chiar dacä cele mai feine Ingrediente la minä sint , nu primesc Gustul de Acasä.
    Tot asa si Feran Adria , el vinde Mincare pentru 5600 de Euro la Persoanä , da elö se duce intro Speluncä si mänincä Mincare de Bodegä…..

  4. Am vazut si al Bourdain si la tipul ala cu Sunday Kitchen, imi scapa cum ii zice, un englez simpatic, mai multi chef-i spun ca mananca “resturi” adica in spelunic. Bourdain a bagat si intr-o emisiune un local din asta, un spelunca, dar mancau ce le gatea o doamna, deloc chef,maduva din oase, chestii din astea.

    Si sa stii ca in calatorii caut mereu localuri in care sa fie oameni din zona, sa fie mancarea asa cum o mananca ei. Si in fiecare coltisor de lume e un gust al unui tip de mancare, de inegalat, cum e soncu si babicu la noi, tom yum mancat pe strada in Tailanda, ciorba de cap de oaie in Turia si multe multe altele.

    Desi nu m-ar deranja odata sa incerc un ElBulli dar am auzit ca nu numai pretul e problema, e si rezervat cu luni de zile in avans cam tot.

    Lasa, noi sa fim sanatosi. Fiecare mancare are farmecul ei, de lux sau de casa, atata timp cat e bine facuta, nu e fada, are un ceva al ei, restul nu mai conteaza.

    Am un prieten pe langa Nurnberg, lucreaza la niste grajduri, calaret, ma tot cheama, poate odata o sa mergem sa incercam si un carnat cu varza :)

  5. Fiecare mancare are farmecul ei, de lux sau de casa, atata timp cat e bine facuta, nu e fada, are un ceva al ei, restul nu mai conteaza.: asta este si Vorba mea….
    Acuma cu El Buli este gata, Sesonul ästa si Finito…
    Gourmet Locations nu se renteazä de la Finanze…..lucrezi numai in pierdere.
    Cu o Pizzeria micä sau cu un Imbiss se paote face Bani , cu Gourmet nu……
    Cu pläcere , Ocazie numai sä fie……

  6. Pingback: Colectia de carnati « Aphextwinz's Blog

Lasă un răspuns

