Peste cu cartofi la cuptor

Nu stiu daca e pentru Happy, cartofi sunt, dar porcii canci.

No bun, imi place combinatia de peste cu cartoafe la cuptor, asta se stie, acum am facut altfel dandanaua.

Dar ca informatii suplimentare: pe piata se gasesc cartofi mutanti si glazura de pe pestele congelat depaseste cu muuult ce scrie pe ambalaj.

Iar am incurcat pozele, ma rog, pestele l-am lasat la scurs, cartoful l-am fiert tot in abur, la presiune (cinci minute, da aline?). Am inabusit praz cu un ardei semi-iute in nitel ulei cu vin. Vinul e chintesenta afacerii asteia.

Am adaugat putin amidon, piper cayenne (puneti de care va taie) si condiment de scrie pe el tandoori mix (nu e musai, nitica nucsoara e super).

Sosul se subtiaza cu vin. Se a si pe esofag asa de control nitel. Intr-un vas uns cu nitel ulei am pus cartof, pestele crud, sosul de praz si ara strat de cartofi.

Separat am batut cateva oua cu sare, piper si vin alb (v-am zis, chintesenta) si am pus totul peste straturile alea. Am ras nitel cascaval mai mult de fatada, nu e musai. Si am pus vasul in altul, ma gandii eu ca da sa curga.

Cum e aia in limba dacilor? Before si after.

Si am avut dreptate, e, decat sa curat aragazul mai bine las ceramica nitel la inmuiat, normal ca a curs.

Din pacate era obositor si greu sa ma zbat cu sectiunile, se cam intelege ideea, calduta se taie mai usor.

Mentiune suplimentara: de la amestecul liant de ou si vin, ramane un gust foarte pronuntat de vin, alcool. Ceea ce mie mi se pare ca se potriveste super, amu depinde de fiecare, hard roc aleluia, am scris in viteza, daca mai vedeti traznai astept sa ma corecteze cineva, daca nu, le lasam asa :)

11 thoughts on “Peste cu cartofi la cuptor

  1. Cred cä am mai scris eu pe aicia: “Clanul Aphextwinz mänincä tare bine”…..
    Mincare bunä färä Schnik-Schnak , solid pregätitä si cu Garantie mare de Gust…
    Hard Cook Haleluia !!!!

  2. Nu, te uiti si tu la el, nu am cuptor din ala cu timpi, temperaturi, cand s-a rumenit e gata (oul se leaga repede, pestele se face foarte repede, cartofii sunt fierti pe jumatate). Totul e sa se rumeneasca. Sugur, eu il pun (vasul) pe cel mai de sus grilaj ca il cuprinda din toate partile.

    La foc mic la mine cam in 20 de minute e gata o tavita din asta cu trei pesti.

  3. In mod normal la grosimea file-urilor alea pestele e gata in cinci minute, nu e buba. Bea o bere in plus :)

  4. si daca imi zici cand e ziua ta iti fac si tort din cartofi. sau don gombotzi. si ii gasim un nume trendy, gen saint onofrei sau asa ceva.

Lasă un răspuns

