Ciorba de coada de vita

Intai si intai am pus la fiert coada animalului cu o ceapa, la presiune.

Pe urma am dat iama in legumele existente in depozit si am strigat adunarea, au raspuns niste: praz, ardei iute, telina, cartof, pastarnac, varza, kapia, gulie si dovlecel.

Am inabusit legumele in strelicii (da dom’ Puiu, asa am facut) adunati de pe suprafata supei de vita. Si cu niste sare.

Cand legumele s-au inmuiat am pus si putina pasta de tomate, era in plus, am uitat de ea la prezentarea generala.

Tabloul legumicol dinaintea ciorbificarii arata asa:

Am adaugat supa de carne si coada partial scapata de oase, apa de completare, am dedicat strelicii ca sa ma rascumpar :D

La final am acrit cu moare si am pus si o mana de taitei plus leustean uscat.

Si gata.

Cu smantana, fara smantana.

La atatia strelici dom’ Puiu va dedic si melodia, nu e cu videoclip, da’ e :)

One thought on “Ciorba de coada de vita

  1. belea ciorba dar la legume am mai adaugat ridiche neagra a iesit o bunatate esti un bucatar pe cinste

Lasă un răspuns

