Casa Jienilor

http://www.casajienilor.ro/

Am fost la Casa Jienilor, aia din Agricultori.

Parcare proprie maricica, etaj pentru fumatori, parter pentru ne.
Amenajat frumos, simplu, cu decoruri de bun gust, aerisit spatiul intre mese, personal foarte amabil, toalete extrem de curate. Fireste, asta cand am fost noi, zi de gratie 3 noiembrie 2009.

Preturi de restaurant, nu cele mai mici, nu de Inter.

Am luat asa (nu eu, toti care am fost): ciorba de fasole cu afumatura si ceapa rosie (foarte buna), ciorba a la grec (idem), supa de pasare cu taitei (excelenta). Din partea casei, inainte, sorici cu ceapa si usturoi.

Felul doi vine destul de incet, dovada ca e facut atunci si nu reincalzit. Am continuat cu pastrav, nu l-am gustat dar cica a fost bun, coasta de vitel la gratar, prea bine facuta la extremitati dar buna langa os, muschi de vita cu gorgonzola (mi nu mi s-a parut gorgonzola ci alt soi de branza cu mucegai, dar poate ma insel) facut perfect, moale si roz, toate cu garnitura de legume trase in unt (cartofi, broccoli, morcov, pastarnac), putin cam rece garnitura fata de macare dar buna.

Cu destul de multe ape, limonada, cam patru sau cinci beri, doua sticle de Francusa de Cotnari, cognac, amaretto si jagermeister plus o portie de papanasi (neinspirata reteta papanasilor), a costat nota 330 de lei fara spaga.

Concluzii, desi era unul din picoli cam gugustiuc, per total este bine, muzica (populara) e in surdina, serviciile si mancare bune (mai avea chestii ineresante pe meniu, de exemplu pacele), e o locanta in care cred ca o sa mai revenim cu prima ocazie.